Рубрики
МЕНЮ
Станислав Молчанов
Із чого почати роботу з SMM
Просування в соціальних мережах — це важлива частина ведення бізнесу. Грамотний маркетинг у соціальних мережах допоможе ефективно розвивати підприємницьку діяльність і залучати нових клієнтів.
При розкручуванні сторінок Фейсбук і Інстаграма потрібно:
1. Проаналізувати аудиторію. Розуміння, хто ваша цільова аудиторія і який стиль спілкування вона вважає за краще, дозволить налагодити успішну взаємодію на сторінках у соціальних мережах.
2. Визначитися із соцмережею. З огляду на дані про вашу аудиторію (вік, стать, місце проживання), виберіть для початку одну соцмережу для публікації контенту. Якщо у вас вистачає сил і часу, то можна охоплювати відразу кілька соціальних мереж, однак варто врахувати, що кожна площадка вимагає адаптації контенту, наприклад, для Інстаграма насамперед важливий візуальний складник.
3. Скласти перелік цілей, яких ви хочете досягти за допомогою SMM, наприклад, продаж, передплати на розсилку, збільшення переглядів на сайті. Через місяць після початку розкрутки порівняйте їх із досягнутими результатами — це допоможе вам скорегувати стратегію просування.
4. Скласти контент-план щонайменше на місяць. Ви повинні регулярно оновлювати сторінку, щоб аудиторія постійно була залучена у ваш контент. При складанні плану враховуйте таке:
— якщо дозволяє концепція і позиціонування вашого бренду, то при написанні постів використовуйте гумор — користувачі люблять його;
- сторітеллінг — відмінний інструмент для успішних постів, оскільки аудиторія краще сприймає інформацію у форматі цікавих історій.
Можна взаємодіяти з аудиторією за допомогою розіграшів, акцій і опитувань. Це, зокрема, дозволить вам збільшити охоплення і залучити нових передплатників.
Просування в соціальних мережах — це ефективний, але часто досить тривалий процес залучення аудиторії до вашого акаунту. Щоб розкрутка в Інстаграмі або Фейсбуці не зайняла багато часу, проте була відразу дієвою, краще звернутися до фахівців.
Рекламне агентство повного циклу Ланет CLICK пропонує послуги з просування профілю у популярних соціальних мережах. SMM-відділ діджитал-агентства за допомогою інструментів у соцмережах, зокрема, підвищить впізнаваність вашого бренду і довіру до компанії, утримає існуючих і приверне увагу нових клієнтів, створить оптимальний зворотний зв'язок із аудиторією.
З питань вартості послуг звертайтеся за телефоном: 38 (044) 225-19-00 або пишіть нам: [email protected]! Ми на зв'язку!
Новини партнерів
Новини