Головна Новини Прес-реліз 2021 Стійкість стає конкурентною перевагою в індустрії гостинності — підсумки форуму АЛУР
commentss НОВИНИ Всі новини

Стійкість стає конкурентною перевагою в індустрії гостинності — підсумки форуму АЛУР

Три українських готелі — Hilton Kyiv, мережа Premier і Lisotel — відзначені нагородою ChangeMakersUA за проекти в сфері сталого розвитку

1 травня 2021, 21:29
Поділіться публікацією:
Стійкість стає конкурентною перевагою в індустрії гостинності — підсумки форуму АЛУР

Готель Hilton Kyiv — один із тих, хто отримав нагороду ChangeMakersUA. Фото: Hilton

КИЇВ, 1 травня. — Втрати світового туристичного бізнесу в 2020 році досягли 1 трлн доларів. Галузь почне активно відновлюватися тільки з 2022 року. Основними конкурентними перевагами готелів стануть покращений сервіс, який не потребує значних інвестицій, і внесок в розвиток суспільства.

До такого висновку прийшли учасники форуму, організованого Асоціацією лідерів стійкого розвитку (АЛУР) 29 квітня в Києві. Готельєри, експерти, представники держави, футурологи і журналісти зібралися, щоб обговорити тенденції розвитку туризму в пандемію, нові напрямки готельного бізнесу в Україні, законодавчі зміни та проєкти в сфері сталого розвитку.

"АЛУР традиційно об'єднала бізнес, владу, суспільство і медіа для обговорення ключових проблем туристичної галузі. Ми торкнулися важливих тем: клієнтський сервіс, зміни в очікуваннях туристів, взаємодія галузі і держави, можливості підвищення ефективності бізнесу через проєкти в сфері стійкості: управління відходами, ефективне використання ресурсів, робота з персоналом. Готелі грають важливу роль в розвитку дрібного і середнього підприємництва. Закупівля продуктів, товарів і послуг розвиває економіку в регіонах та створює робочі місця. Культура гостинності, яку формують лідери, допоможе вийти на новий рівень розвитку галузі та зробить нашу країну привабливою для туристів", — зазначила Олена Зубарєва, глава Асоціації лідерів стійкого розвитку.

"Можна виділити шість трендів, які відкривають можливості для розвитку бізнесу. По-перше, здатність готелів та ресторанів дати персоналізований сервіс — запорука успіху. По-друге, технологізація зажадає більше людяності від індустрії. Третє — все більше людей будуть подорожувати поодинці або групами за інтересами. Четверте — зростає популярність крафтових готелів і маршрутів. П'яте -поєднання роботи і подорожі. Нарешті, формується попит на оздоровчі та екотури. Готель повинен відійти від старої ресурсної економіки, а постійно вражати, залучати, дарувати позитивні емоції в новій економіці вражень",  вважає Андрій Длігач, футуролог, співзасновник Board і Центр економічного оновлення.

АЛУР, форум, готелі

"У парламенті розглядається проект змін до закону "Про туризм", який передбачає створення єдиного туристичного реєстру. Це дозволить створити прозорі правила гри і підвищити захищеність туристів. Сьогодні в Україні працюють 3165 готелів. Із них мають категорію тільки близько 7%, в тому числі 202 готелі від трьох зірок і вище. Завдяки електронному реєстру процедура категоризації буде максимально спрощена і повністю переведена в онлайн-режим", — зазначила Ольга Рабійчук, начальник проектного відділу Державного агентства розвитку туризму України. Вона нагадала про заходи щодо підтримки туризму в період пандемії. Ставка ПДВ у галузі знижена до 7%. Понад 100 компаній отримали більше 75 млн грн грантів.

"COVID-19 змушує адаптуватися готельний бізнес до нових реалій. Фокус — на здоров'я і активний спосіб життя. Сьогоднішній формат відпочинку — це 1-2 дні у великих туристичних містах та 4-6 днів за містом. Тому особливу увагу необхідно приділяти регіональному сервісу та інфраструктурі. У період пандемії особливо затребуваними виявилися готелі, що надають медичні послуги. Така тенденція збережеться. Раджу інвестувати в розвиток сервісу. Якісний сервіс приваблює якісних туристів і виводить культуру туризму України на абсолютно новий рівень", — підкреслив Олексій Волошин, віце-президент Асоціації готелів та курортів України.

"Під Києвом є чимало яскравих туристичних місць, але там немає елементарних зручностей: ніде зупинитися, попити кави або просто помити руки. Дістатися туди можна тільки на позашляховику. Немає єдиного порталу з інформацією про визначні пам'ятки країни. Сервіс в готельній індустрії відіграє ключове значення. Але, на жаль, більшість готельєрів сфокусовані на заробіток, хоча їх дохід безпосередньо пов'язаний із сервісом", — стверджує Олександр Чорний, директор школи готельного бізнесу Мішель.

В рамках заходу пройшла церемонія нагородження готелів за проекти в сфері сталого розвитку. Нагороди отримали:

1. Мережа готелів Premier — за програму в сфері соціальної відповідальності Happy Word і популяризацію культури історії регіонів країни.

2. Hilton Kyiv — за проекти в сфері сталого розвитку, а саме: переробка паперу, управління відходами та соціальна відповідальність — в період пандемії готель не звільнив жодного працівника.

3. Lisotel — за застосування принципів циркулярної економіки і безвідходного виробництва в своїй діяльності.

Захід проходив в змішаному форматі — офлайн / офлайн за участю понад 700 осіб із усіх регіонів.



Читайте Comments.ua в Google News
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Джерело: https://comments.ua/ua
comments

Обговорення

comments

Новини партнерів


Новини

?>
Підписуйтесь на повідомлення, щоб бути в курсі останніх новин!