Захист прав споживачів – справа рук самих споживачів
Стало відомо, що робити, якщо ви зіткнулися із несумлінним обслуговуванням і куди скаржитися, якщо питання не вдалося вирішити на місці
"Коментарі" з'ясовували, що робити споживачеві, який
зіткнувся з недобросовісним обслуговуванням і куди йому скаржитися, якщо
питання не вдалося вирішити на місці.
Захист прав споживачів: куточки споживача
Незважаючи на те, що Книгу скарг скасували 3 місяці тому, з українських торгових точок звичні жалібні книги не пішли. Як і раніше вони висять в "Куточках споживачів" супермаркетів, ресторанів, хімчисток, салонів послуг зв'язку.
Як же так? Адже, скасовуючи книгу скарг, у МЕРТ навіть привели якесь економічне обґрунтування: мовляв, після того, як цей пережиток минулого зникне, підприємці зможуть заощадити – ні багато, ні мало – 517 грн. на рік.
Чому ж магазини не скористалися можливістю заощадити гроші? Відповідь на це питання дав генеральний директор Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко дав ще в 2018 році, коли з'явилося "обґрунтування".
У своєму пості у соцмережі експерт прямо написав: Мінекономрозвитку завищило ціну книги скарг в 10 разів і в результаті отримало бутафорські цифри "економії". За його словами, в той час як згідно з розрахунками чиновників, покупка книги та журналу обліку виливається бізнесу в 80 грн. насправді в Мережі повно пропозицій від 7,5 до 20 грн.