Рубрики
МЕНЮ
Наталья Шевченко
Рейс PQ672 компанії SkyUp, який повинен був вилетіти із італійського міста Катанія в Київ о 18:40 вчора, переносили 5-6 разів. Про це розповів один з пасажирів і зазначив, що туристи не мають ніякої підтримки від авіаперевізника.
"Ми не маємо ніякої підтримки від авіаперевізника. В колл-центр неможливо зателефонувати, просто ніхто не відповідає. Локальна хендлінгова компанія отримала дозвіл тільки видати сендвічі. На моє запитання про готелі я отримав відповідь, що вони не мають такого дозволу від авіакомпанії", — розповів він.
Також, за його словами, на табло запланованих на найближчий час рейсів до Києва немає.
Пізніше він розповів, що з'явився варіант розміщення в готелі, але, за його словами, половина пасажирів не довіряє авіакомпанії — вони вважають, що їх залишать напризволяще і не хочуть залишати аеропорт.
"Тепер чекаємо представника авіакомпанії, який повинен вирішити, як діяти в цій ситуації. Нагадаю, пройшло вже 7 годин з моменту запланованого вильоту", — підкреслив він.
Незабаром
частина пасажирів погодилася їхати в готель, а частина — залишається в аеропорту.
Новини партнерів
Новини