УКРАИНА

материалы по теме:

Власть

Ірена Кільчицька: «Київська влада буде збільшувати кількість евакуаторів»

0

Проблему виникнення заторів на київських вулицях столична влада вирішуватиме радикально – збільшуватиме кількість евакуаторів. Про те, чи дасть це очікуваний ефект, а також про законність примусового переміщення автомобілів – в інтерв’ю «proUA» із заступником голови Київської міської адміністрації Іреною Кільчицькою.

– Скільки коштів до міського бюджету надходить від роботи евакуаторів?

– Близько дев’ятисот тисяч гривень на місяць. Це валовий дохід. У нас зараз працюють двадцять шість евакуаторів, двадцять чотири з них – безпосередньо евакуюють машини, які неправильно припарковані. І два евакуатори працюють у ДАІ – коли стаються дорожньо-транспортні пригоди, вони евакуюють машини, щоб не було заторів.

– Кількість евакуаторів, наскільки відомо, зростатиме?

– Так. Ми зараз закупаємо ще близько двадцяти евакуаторів. З вересня місяця ми плануємо купувати по три евакуатори на місяць, тому що в нас не вистачає евакуаторів, вони працюють тільки у центрі міста, а їх потребують і спальні райони.

– У розпорядженні «proUA» є лист від юриста Євгена Крука, де він стверджує, що евакуатори працюють незаконно, оскільки судом і досі не розглянуто заяву на подовження строку на апеляційне оскарження…

– Ні. Ми виграли апеляційний суд, робота евакуаторів є законною, і два рішення Шевченківського суду скасовано.

– А чому міська влада не може боротися з водіями, які неправильно паркують свої транспортні засоби, за допомогою штрафів?

– Тому що у нас не працює Адміністративний кодекс. Штрафи можна накладати згідно Адміністративного кодексу. Але розмір штрафу дуже маленький. Ми на рівні міської влади не можемо підвищити цей розмір. От якби був прийнятий закон про порушення паркування, а також про невиплату штрафів… Поки ж, якщо людина не виплачує штраф, треба йти до суду – це дуже довга процедура. І коли ми зможемо ці гроші взяти – це знущання над населенням, над громадським транспортом, тому що ви не можете припаркуватися, висадити пасажирів нормально. Наша мета – це, безумовно, зменшення заторів на вулицях, дисциплінування водіїв.

– Але ж самі евакуатори нерідко ці затори створюють…

– Можуть бути тимчасові затори – на двадцять хвилин, на півгодини. Але ж вони очищають цю вулицю на тижні і місяці. У нас працюють евакуатори за такою системою, що немає сенсу, щоб менше тижня працював евакуатор. Автомобілісти, водії стають дисциплінованими.

– Побутує думка, що евакуатори забирають автомобілі «вибірково»…

– Всі сплачують штраф. Я вам скажу, що сплатили штраф дружина мера, моя рідна сестра, донька Ківалова Тетяна. А тридцять першого грудня у трьох заступників мера евакуювали автомобілі, і вони заплатили штрафи.

Я особисто заплатила за журналістів одного з телеканалів – вони хотіли провести експеримент. І коли їхній автомобіль евакуювали, вони робили спроби домовитись за різні обставини. Це не пройшло, і автомобіль забрали на штрафмайданчик, сказавши заплатити шістсот гривень. Тоді вони зрозуміли, що експеримент не вдався. Вони намагалися сказати, що це був експеримент, але для наших людей, які займаються евакуацією автомобілів, це не має ніякого значення. Потім журналісти зателефонували до мене в приймальню. Я сказала: «Добре, я розумію, що для журналістів це гроші» і особисто заплатила за них штраф. Їхнє авто випустили, і я факсом цьому телеканалу послала квитанцію, де написано, що заплатила особисто Кільчицька. Цей експеримент не був оприлюднений.

Евакуаторщики ніколи не чули, щоб я колись телефонувала і казала: «Цю машину зніміть чи ту машину зніміть». Я такого не роблю. Якщо в мене є така ситуація, що я не можу відмовити, то я сплачую сама чи сплачує той, хто ходатайствує. За весь час знято тільки одну машину – безногого інваліда на Хрещатику. Він тут вийшов, не поставив знак – у нього просто не було цього знаку – і пішов отримувати пенсію. Вийшов – а його автомобіля немає. Його авто на штрафмайданчику. Він приїхав туди, вони зателефонували мені, склали акт. Всі бачили, що це за людина. Я сказала: «Складіть акт, підпишіться всі і відпустіть цю машину».

До речі, одного разу за одну віп-особу заплатив особисто Леонід Черновецький. Я в ту високу приймальню послала факсом квитанцію та написала прізвище, хто особисто сплатив. Більше звідти дзвінків не було.

– Чому евакуатори супроводжуються працівниками ДАІ?

– Евакуація автомобілів – це та дія, яка підпадає під Адміністративний кодекс. За кожними двома евакуаторами закріплений працівник ДАІ. Він складає протокол, який є підставою для подальших дій евакуаторщиків. Інакше це були б незаконні дії з боку представників евакуації.

Я хочу, щоб ви зрозуміли, що тарифи залежать передовсім від об’єму двигуна. Але в нас є тарифи й такі: якщо ви на місці встигли побачити свій автомобіль, ви можете заплатити на місці, і це буде менше грошей, тому що за кілометраж не рахується. У випадку, якщо ви не встигли, це буде дорожче, бо автомобіль потрапляє на штрафмайданчик. Але якщо ви заплатили на місці – це не є порушенням, це не є хабарем. Ми постійно слідкуємо за бригадами евакуаторів, вони отримують достойну зарплатню, і ми робимо все, щоб вони не брали хабарів.

– Хіба це можливо проконтролювати?

– У нас усе задокументовано. Є спеціальні машини, які їздять містом. Всі евакуйовані певним евакуатором автомобілі «потрапляють» у звіт. Там записано час евакуації, номер евакуатора, номер евакуйованого автомобіля, його марку і колір, а також вулицю. Наступного дня вранці це все потрапляє мені на стіл разом зі звітом «Київдорсервісу». П’ять – десять автомобілів по місту, за якими їздили наші машини, перевіряються. При цьому мене не цікавить об’єм двигуна. Мене цікавить час: от, наприклад, я дивлюся дані по якомусь евакуатору. Ага, а тут же був іще «Мерседес»! Бачу, «Мерседеса» немає. Ану йдіть сюди!.. Отак вибірково ми це робимо, і вони знають це між собою.

Якщо ми звільняємо бригаду – то всіх одразу. Це дуже невигідне діло, оскільки це, так би мовити, престижна робота.

Від «proUA». У попередньому матеріалі на тему евакуаторів proUA писав, що київський юрист Євген Крук довів у суді незаконність примусового переміщення автомобілів. У той час як Апеляційний суд, на який в інтерв’ю посилається Ірена Кільчицька, відмінив зовсім інше рішення – яке, втім, теж стосувалося евакуаторів. Однак постанова Шевченківського районного суду від 6 березня 2007 року про визнання недійсними пунктів рішення міськради про примусове переміщення неправильно припаркованих транспортних засобів поки залишається в силі.

Читайте новости Comments.UA в социальных сетях facebook и twitter.

Источник: Андрій Лисенко

Теги:

Версия для печати
17213
Погода
Погода в Киеве

влажность:

давление:

ветер:

Партнеры портала

Price.ua - сервис сравнения цен в Украине
властьвласть деньги деньги стиль жизнистиль жизни hi-tech hi-tech спорт спорт мир мир общество общество здоровье здоровье звезды звезды
Архив Экспорт О проекте/Контакт Информатор

Нажмите «Нравится»,
чтобы читать «Комментарии» в Facebook!

Спасибо, я уже с вами.

   © «Комментарии:», 2016

Яндекс.Метрика Система Orphus