Рубрики
МЕНЮ
Виталий Войчук
Напередодні вступної кампанії до вищих навчальних закладів тижневик "Коментарі:" провів опитування серед найбільших приватних компаній України. Роботодавці назвали ВНЗ, випускників яких вони найчастіше наймають на стартові позиції. За результатами анкетування було складено рейтинг вишів, дипломи яких вважаються вагомою конкурентною перевагою
В опитуванні взяли участь майже 100 компаній, що займають лідерські позиції в різних галузях економіки (торгівля, телекомунікації, енергетика, фінансовий сектор, металургія, харчопром й ін.). "k:" свідомо обмежили вибірку респондентів приватним сектором економіки, представники якого протягом кількох років (хіба що крім кризового) найактивніше створюють робочі місця і відіграють ключову роль у формуванні ринку праці на галузевому або регіональному рівнях.
Саме тому поза рейтингом залишилося багато ВНЗ, працевлаштування випускників яких історично прив’язане до структур державного сектору (освітні й медичні установи, правоохоронні органи, управління держактивами). Ми не ставили перед собою завдання оцінити якість всієї системи вищої освіти з погляду роботодавців. Мета опитування — показати, вихідців з яких ВНЗ частіше й охочіше наймають на стартові позиції. Респондентам запропонували вибрати зі списку 50-ти найбільших вишів III–IV рівня акредитації п’ятірку тих, з яких вони воліють запрошувати випускників, присвоївши їм місця з 1-го до 5-го в порядку зменшення привабливості ВНЗ за кожним професійним напрямком, що становить інтерес для компанії: виробництво й технічні спеціальності; економіка й фінанси; продажі; інформаційні технології; маркетинг і піар; юриспруденція; управління персоналом; адміністрування. За 1-е місце в кожному анкетному листі ВНЗ отримував п’ять умовних балів, за 2-е — чотири, 3-є — три, 4-е — два й 5-е — один бал. Загальна кількість балів, набраних вишами сумарно за всіма професійними напрямками, а також за кожним окремо, і визначила їхні місця у відповідних таблицях. З огляду на особливості й специфіку різних видів бізнесу, роботодавці мали можливість доповнити список навчальних закладів, чим і скористалися 15% опитаних.
Обсуждения
Новости партнеров
Новости