Блог

Софія Київська: Як Українські бджілки стали Левами та підкорюють світ

Українці здобули перше в історії Золото на Міжнародному фестивалі Креативу “Каннські Леви”

0

comments2392

Софія Київська

Digital Marketing & PR

Свідома Київська!

Вперше в історії Україна здобула золоту нагороду на Міжнародному фестивалі Креативу Cannes Lions. 

Натхнений Каннським Кінофестивалем Міжнародний фестиваль Реклами Каннські Леви рахує свій відлік з 1953 року, а у 2011 через розширення сфер охоплення здійснює ребрендінг та замінює слово Реклама на Креатив. Українські агенції беруть участь у престижному інтернаціональному конкурсі з 2007 року. Всього на рахунку українських митців рекламного ринку 11 бронзових нагород, 3 срібних та перше золото, отримане 20 червня.

Каннські Леви за українську рекламу

Золотий Лев став сьомим у колекції SAATCHI & SAATCHI UKRAINE, що підкреслює наполегливість та досвід команди, яка вже 5 років поспіль виходить на головну сцену фестивалю для отримання відзнак.

Промоція “Мед Заміновиних Полей: Збір Надії” створена із залученням Dronarium Ukraine для просування спільного проекту KERNEL та Міністерства Закордонних Справ України. Українські залізні пташки з Dronarium вже брали участь у спільній конкурсній роботі, яка була відзначена сріблом у 2021 році.

Цього року Золотою нагородою вшанували блискуче рішення, що базується на сильному мисленні та талановитому поєднанні державних, суспільних та комерційних завдань.

Проблематика:

30% українських земель заміновано, а отже ця територія наразі не придатна для роботи людей та сільськогосподарської техніки.

Відновлення повноцінного функціонування полів прифронтових регіонів потребують значних інвестицій на повне розмінування.

Рішення:

Легкі бджоли здатні долати до 2х миль від вулика, збираючи цінний мед без ризику спричинити детонування боєприпасів.

Заміновані поля можна засіяти медоносним рясноцвітом за допомогою дронів.

Марковані застережними гаслами вулики, розміщені вздовж доріг виконують важливу функцію, попереджаючи мешканців про небезпеку, а хмарки працьовитих комах мають стати природним кордоном для бажаючих прогулятись у небезпечній зоні.

Статистична довідка: Попри втрату 20% потужностей бджолярства, Україна стала на шлях відновлення чисельності бджілок. Так у 2024 році було експортовано 86 тисяч тонн солодкого продукту на ринки Європи (переважно до Німеччини, Польші, Франції, Бельгії, Іспанії), США, Ізраїлю, Туреччини та Японії. Україна вже багато років поспіль є другим за обсягом імпортером меду до Європейського Союзу.

Аграрії планують залучити необхідні для розмінування полів гроші щороку збільшуючи імпорт меду. Тож просто купуючи український мед — Ви вже допомогаєте Україні! Крім того на платформі Ukraine24 створено спеціальний цільовий збір на розмінування

МЕД ЗАМІНОВАНИХ ПОЛЕЙ: Збір Надії (відео)

Рекламна компанія “Мед Заміновиних Полей: Збір Надії” увійшла до короткого списку номінантів на головну платінову нагороду фестивалю, та хоч і не отримала Платіну, проте забрала переможні статуетки одразу в двох номінаціях:

Золотий ЛЕВ за Досягнення цілей сталого розвитку (SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS LIONS) у категорії C01 - Гідна робота та економічне зростання.

Бронзовий ЛЕВ за Креативну комерцію (CREATIVE COMMERCE LIONS) у категорії E04 - Поєднання комерційних цілей та соціальної відповідальності.

Повний розбір кейсу дивіться на YouTube

Першими на сміливу ініціативу незламної нації звернули увагу лідери креативної спільноти. Маю надію, що європейські партнери зрештою теж нададуть зелене світло українським бджолам збільшивши імпортні квоти, чи навіть повним зняттям ввізного мита на український мед, — тож нашим політикам є над чим попрацювати.

SAATCHI & SAATCHI UKRAINE не єдині, хто везе з Канн високу нагороду цього року. Бронзового ЛЕВа сфери Розваг у категорії Е01 – Різноманітність та інклюзивність у розважальній галузі отримала STARLIGHTMEDIA за останній сезон реаліті-шоу “Холостяк” за участі Олександра Будька, з позивним «Терен» — військового ветерана та громадського діяча, автора книги «Історія впертого чоловіка».

 

Для повноти висвітлення українського представництва у Каннах варто перерахувати команди молодих українських креаторів, що взяли участь у змаганні Молодих Левів (цей конкурс має вікове обмеження до 30 років). На відміну від основного Фестивалю, змагання відбувається на навчальних кейсах, теми яких визначають спонсори номінацій. Цікаво, що темою для креативних доробок одразу у трьох із семи галузей стали бджоли. Учасникам пропонували надати свої креативні ідеї із гаслом Bee:wild (назва поєднує дієслово будь з іменником бджола та закликає до дикої свободи) у сферах PR, друкованої та діджитал реклами.

Українські команди взяли участь у чотирьох креативних категоріях:

За перемогу у галузі PR змагались Руслан Івахненко та Ігорь Чубаров. Щоправда хлопці промахнулись, обравши вкрай чутливу політичну тематику та запропонувавши на конкурс виборчу концепцію BeeElection. Французи подібну ініціативу не підтримали.

Олена Лівшук та Аліна Максимів звернули увагу на неправильних диких бджіл та розробили креативи для друку із закликом саджати квіти. Ідею підхопили в Амстердамі, та кожному відвідувачу провідного фінантех заходу Money20/20 у Европі видали пакетик з насінням різноцвіту та проханням підтримати диких бджіл. А от у Каннах дівчат не оцінили.

У змаганнях з маркетингу взяли участь Микита Хайрудінов та Анастасія Руденко запропонувавши кампанію “Зберігай дивовижні моменти” для людей із порушенням зору.

Дарія Шаблієнко та Валерія Ігнатюк розробили дизайн концепт “Взаємпов’язаних сфер: відстеження часової лінії міфу та сучасності” для індійського Музею Мистецтва та Фотографії.

Цього року наша молодь здобула лиш досвід, але ми на гарному старті. 

 

В 2025 році статус Найкреативнішої Країни отримала Бразилія. Я вірю, що українці як нація  усі разом заслуговують на це звання, адже для багатьох з нас креатив став синонімом виживання.


comments

Новости партнеров

comments

Другие материалы автора


Новости

Подписывайтесь на уведомления, чтобы быть в курсе последних новостей!