УКРАИНА

ТОП-7 невиконаних обіцянок Попова

0

Голова столиці продовжує "лікувати" обіцянками

Портал «Коментарі» вирішив проаналізувати, як столична влада виконує свої обіцянки та дійшов висновку, що популізм й надалі квітне у Києві

1. Реконструкція швидкісного трамваю «на швидкоруч»

3 серпня 2010 тоді ще виконуючий обов´язки голови КМДА Олександр Попов пообіцяв, що 14 жовтня мерія планує зробити подарунок киянам і гостям столиці - запустити після реконструкції швидкісний трамвай. Мова йшла про запуск всіх станцій. «Це буде своєрідний подарунок киянам до свята Покрови, і це сьогодні абсолютно реально, адже затримок через брак фінансування більше не буде», - зазначив тоді Попов.
Відкриття в жовтні дійсно відбулося, не зважаючи навіть на те, що 14-е число замінили 16-м. Але це дрібниці. Подарунок киянам все одно виявився «бракованим»: відкрилася лише перша черга лінії з шістьма станціями («Кільцева дорога», «Ромена Роллана», «Гната Юри», «Сім´ї Сосніних», «Політехнічна» і «Старовокзальна»). При чому і вони що в жовтні 2010-го, що в січні 2011-го являли собою будівельний майданчик з горами будівельного сміття, неоформленими стінами та сходами.

До 27 жовтня були відкриті ще п´ять станцій («Індустріальна», «Бульвар Лепсе», «Героїв Севастополя», «Гарматна (Національний авіаційний університет)» і «Польова»). Наголошувалося, що всі станції обладнані платформами, на них проведено повний косметичний ремонт. Проте вже з 6 лютого по 1 березня станція «Гарматна» була закрита у зв´язку (!) з «проведенням робіт з комплексної реконструкції». З 3 по 15 березня з тієї ж причини була закрита станція «Політехнічна».

Вже на початку березня Попов заявив, що повністю маршрут почне працювати в березні. Але вже 31 березня в КП «Київпастранс» заявили - всі трамвайні зупинки будуть відкриті з 1 квітня. При цьому начальник профільного київського главку Євген Водовозов чесно зізнався, що лінія ще повністю не готова - на деяких зупинках роботи не завершені, особливо на станції «Бульвар Лепсе».
Станом на сьогоднішній день, трамвай, як і раніше, не зупиняється на зупинках «Повітрянофлотський проспект» і «Проспект Перемоги».

 

2. Упорядкування розміщення МАФів за неіснуючою схемою

За Малі архітектурні форми (МАФ) або кіоски команда Попова взялася вже з серпня 2010 року. Основним нововведенням став механізму сервітуту - права конкретно взятої особи на обмежене платне користування міською землею для розміщення кіоску. Причому, зі слів першого заступника голови КМДА Олександра Мазурчака, розташування тимчасових споруд повинно бути закріплено за єдиною схемою розміщення МАФів, яку восени обіцяли розробити до квітня 2011 року, а в березні граничні терміни були перенесені, зі слів того ж Мазурчака, вже на вересень поточного року .

Однак, механізм сервітуту не запрацював і досі - на веб-сайті КМДА поки лише висять відповідні проекти рішень міськради. Що ж стосується демонтажу незаконно розміщених кіосків, то міська влада практично щотижня звітує про проведену роботу. Рахунок демонтованих споруд з минулого літа вже йде на тисячі. Більш того, як запевняли сайт «Коментарі» в ГО «Правозахист», чиновники профільних главків столичної мерії часом безпідставно намагалися опечатати будь-який кіоск з метою його демонтажу. 

 

3. Програна війна зі скандальними будівництвами

Найбільш «гарячі точки» у киян на слуху вже не перший рік. Це і забудова сповзаючих у Дніпро схилів, й реконструкція оприскувального басейну на Львівській площі, яка перетворилася на чотириярусний торговий центр, і будівництво багатоповерхового торгового павільйону над станцією метро «Театральна», нарешті, багатоповерховий житловий комплекс під стінами Святої Софії. Голова КМДА Олександр Попов ще 8 лютого поточного року розповів «Коментарям» про те, що міська влада має намір вирішувати це питання. Для початку, був складений «чорний список» з 25-ти скандальних будмайданчиків. До речі, туди точно потрапили останні три вищезазначених об´єкта. По кожному майданчику, пообіцяв Попов, будуть розглядатися різні варіанти врегулювання суперечливих питань, аж до судових позовів.

Однак вже незабаром і головний архітектор столиці Сергій Целовальник,  та інші чиновники мерії зізналися у власному безсиллі. Справа в тому, що всі ділянки були виділені за законною процедурою, дозволи на будівництво у всіх забудовників справжні. Тому й «виселити» їх зі скандальних місць не так просто. Відверто, існує тільки один потенційно успішний варіант - шляхом компенсування забудовнику всієї вкладеної ним суми в реалізацію проекту. Або грошима з міського бюджету, або виділенням земельної ділянки незрівнянно більшої площі. Але наразі ніхто не чув, щоб переговори про виділення ділянок мерія вела з забудовниками. 

4. Соціальні магазини 

Голова КМДА обіцяв зробити у столиці те, що не вдалося зробити в масштабах всієї країни – приборкати ціни на продукти. «Полегшити» життя киян Попов вирішив за рахунок відкриття 79 соціальних магазинів, які мали розташуватися  у всіх районах столиці. Так звані продовольчі магазини «крокової» досяжності в житлових мікрорайонах обіцяли відкрити ще в листопаді минулого року, але затвердили остаточний перелік адрес цих магазинів в КМДА лише наприкінці квітня. Досі в столиці не відкрито жодного соціального магазину, проте КМДА сподівається встигнути відкрити 8-9 таких торгових точок вже у травні.  

5. Проект «Лікарняна каса»

Проект «Лікарняна каса» - аналог страхової медицини - впроваджується в Києві особисто головою КМДА Олександром Поповим, який наполегливо агітував киян та гостей столиці долучитися до цього проекту. В столиці він запрацював  на початку року, однак за підсумками трьох тижнів роботи добровільно у приватному порядку свої внески у лікарняні каси зробили лише 13 чоловік. На сьогодні до цього проекту долучилося близько 11 тисяч осіб. Проте, як повідомляють джерела «Київ. Коментарі», більшість з них – це колективні угоди муніціпальних столичних установ. А от скористатися послугами «Муніціпальної лікарняної каси» з цих 11 тисяч в квітні можуть лише шестеро людей, які стали першими користувачами цієї благодійної організації.  

6. Дебаркадери 

Прибрати всі 20 дебаркадерів, які знаходилися на набережній Дніпра в Києві, обіцяли ще наприкінці серпня. Останній відшвартували лише 17 грудня. Планувалось, що міська влада розробить концепцію з розміщення плаваючих готелів та ресторанів та визначить їх  майбутнє місце розташування. Орієнтовно такими місцями називали Жуків острів та затоку Галерна, де мали бути обладнані спеціальні стоянки.  Проте, 12 дебаркадерів відшвартували до Русанівської набережної, де вони й досі знаходяться. Хоча, наприкінці квітня заступник голови КМДА Олександр Мазурчак заявив, що 10 із 12 дебаркадерів мають звільнити Русанівську набережну до 1 травня. А дебаркадери й нині там.  

7. Тарифи на послуги ЖКГ  

Попов неодноразово запевняв столичних жителів у тому, що тарифи на комунальні послуги підвищуватися не будуть. Окрім того, влада обіцяла, що мешканці самі обиратимуть послуги, які їм необхідні. Однак, вже у березні кияни отримали рахунки, з яких видно, що тарифи зросли у 1,5 – 5 разів. Так, у рахунках мешканців Шевченківського району оплата послуг з утримання будинків та прибудинкових територій збільшилася в порівнянні з січнем 2011 року у 1,69 рази. Опалення – у 1,37 рази. Гаряче водопостачання – у 1,32 рази. Особливо цинічним виглядала сума оплати за холодну воду, яка збільшилася майже у 5 разів.  Водночас, реальне утримання будинків та прибудинкових територій ніяким чином не змінилося, як і право мешканців на обрання послуг.

Фото PHL

Читайте новости Comments.UA в социальных сетях facebook и twitter.

Теги: обіцянки, МАФ, скандальна забудова, магазини, Попов, трамвай

Версия для печати
Загрузка...
Loading...
..

Партнеры портала

Price.ua - сервис сравнения цен в Украине
властьвласть деньги деньги стиль жизнистиль жизни hi-tech hi-tech спорт спорт мир мир общество общество здоровье здоровье звезды звезды
Архив Экспорт О проекте/Контакт Информатор

Нажмите «Нравится»,
чтобы читать «Комментарии» в Facebook!

Спасибо, я уже с вами.

   © «КомментарииУА:», 2016

Система Orphus