Рубрики
МЕНЮ
Виталий Войчук
Грудень по праву можна назвати часом не тільки передноворічних клопотів, але й місяцем підведення підсумків. Видання "Коментарі" з'ясувало, що українців цікавило в Мережі у цьому році. Ми проаналізували, які саме відеоролики найбільше дивилися на YouTube, і вибрали топ найгучніших проектів цього року.
Одним з найбільш гучних відеороликів в цьому році став кліп "Попа як у Кім" української співачки Насті Каменських. Пісня увійшла в сольний альбом артистки, який вона випустила під псевдонімом NK. Відео, опубліковане на каналі Каменських на початку цього року, миттєво стало вірусним, і вже в першу добу його подивилися близько двох мільйонів разів. На сьогоднішній день робота NK в YouTube зібрала понад 51 мільйон переглядів.
Ще один феномен року — пісня "Охрана отмєна" співачки Jerry Heil. Фразу, яку напевно чув кожен українець в супермаркетах, артистка обіграла і вміло подала публіці. Спочатку фрагмент треку був опублікований в соціальній мережі Jerry Heil, де він був тепло сприйнятий аудиторією. Але пізніше дівчина записала текстове відео і розмістила його на YouTube. Це, в свою чергу, принесло артистці неймовірну популярність: пісня розійшлася по всій країні, на неї зробили сотні каверів, а виконували навіть касири в супермаркетах. На даний момент кліп подивилися більше 14 мільйонів разів.
Неймовірними якістю, локаціями і вартістю відеоробіт звик дивувати співак Діма Монатік. Ось і його кліп на трек "Каждый раз" не став винятком. Зйомки проходили на Кубі: в кадрі глядачі бачать особняк Josie Alonso House, набережну Малекон і місцеву визначну пам'ятку — згорілий театр. Крім цього в кліпі багато запальних танців та річного, теплого настрою. Сьогодні відеороботу вже подивилися більше 8 мільйонів людей.
Справжнім проривом у цьому році стала реп-виконавець Олена Савраненко, знайома українцям за псевдонімом Alyona Alyona. До музичної кар'єри артистка працювала в дитячому садочку в селищі під Києвом. Тексти пісень Alyona пише з дитинства, однак визнання публіки отримала лише після публікації своїх робіт на YouTube. Її відео збирають мільйони переглядів і вже встигли полюбитися слухачам хіп-хопу не тільки в Україні, але за кордоном. Символічним став кліп дівчини на пісню "Залишаю свій дім" — його на сьогоднішній день подивилися майже 4 мільйони разів.
Цей рік став результативним не лише для музикантів, але і для відеоблогерів. Наприклад, для хлопців з Magic Five. Фокусники настільки професійно підходять до виробництва контенту і, власне, ілюзій, що вони по праву заробляють свої десятки мільйонів переглядів. Одним з найпопулярніших роликів цього року на каналі хлопців став випуск "Фокуси в школі", який подивилося 12 мільйонів людей.
Крім музики і фокусів, українці приділяли увагу ще й... лайфхакам Юрія Яніва, більш відомого за аватаркою кота по кличці Кукі.. На канал SlivkiShow підписано 15 мільйонів людей. А одним з найпопулярніших відео в цьому році стало "Порятунок пташенят": ця жаліслива історія привернула увагу 11 мільйонів користувачів.
А от серед тем однією з найпопулярніших у відеоблогерів в цьому році стала "Чорнобиль". Після виходу однойменного міні-серіалу Йохана Рената, який отримав сотні позитивних рецензій кінокритиків зі всього світу, в зону відчуження стали навідуватися з небувалою активністю. У тому числі і відеоблогери. Одне з найбільш якісних і інформативних відео на цю тему зробив Антон Птушкін. Хлопець не тільки відвідав Чорнобиль, але й зумів отримати дозвіл на зйомку нового саркофагу зсередини. Великий випуск "Чорнобиль сьогодні" на YouTube зібрав 6 мільйонів переглядів.
Цей рік українці запам'ятають не тільки завдяки музиці та кіно, але і завдяки політичній гонці. А почалося все навесні з дебатів між тоді ще кандидатом у президенти Володимиром Зеленським і президентом Петром Порошенком. Дискусія привернула особливу увагу в нашій країні: трансляції зі стадіону "Олімпійський" вели сотні світових телеканалів. В YouTube без зусиль можна відшукати збережені відео, які налічують в різних джерелах мільйони переглядів.
Власне, коли Володимир Зеленський здобув перемогу на виборах і став шостим президентом України, він вміло інтегрував себе та свою діяльність у соціальні мережі: він веде блоги, записує звернення і системно підводить звіти про виконану роботу. Так, одним з найпопулярніших роликів на каналі глави держави в YouTube став так званий "рознос" прикордонників під час робочої поїздки на Закарпаття. Відео "Набридло ваше мукання" подивилися понад 5 мільйонів разів.
А завершує наш рейтинг журналіст Дмитро Гордон. За час своєї діяльності інтерв'юер поспілкувався з десятками цікавих людей, в тому числі — з Володимиром Зеленським та Ігорем Коломойським. Однак роликом з найбільшою кількістю переглядів в цьому році на каналі "В гостях у Дмитра Гордона" стало його інтерв'ю з міністром внутрішніх справ України Арсеном Аваковим, яке зацікавило більше мільйона чоловік.
Новини партнерів
Новини