Рубрики
МЕНЮ
0
аналітика, економіка, фінанси
Постійний автор «Ділової столиці» та інших провідних видань, лідер рейтингів медійного цитування. Має великий досвід роботи в банках та інвестиційних компаніях. Працював начальником департаменту цінних паперів, директором іпотечного центру. Багаторічний радник президента Асоціації українських банків.
Коли все вірно, то вірно. Можна лише аплодувати.
Нещодавно писав, що єдине вірне рішення щодо "заправок Glusco" - це передача їх в управління Укрнафти, яка теж перебуває в державному управлінні, успішно долаючи наслідки олігархічного менеджменту минулих років.
Зараз Укрнафта збирає свій пазл ефективності у вигляді розгалуженої мережі АЗС.
За допомогою якої зможе здійснювати паливні інтервенції на внутрішньому ринку для стримування зростання цін.
Укрнафта має свою мережу АЗС. Нещодавно їй передали також мережу Татнафти.
І от тепер Кабмін прмйняв єдине правильне рішення і передав активи Glusco в управління «Укрнафти».
Це більше 100 автозаправних комплексів, в різних регіонах України.
Як зазначив директор ПАТ «Укрнафта» Сергій Корецький:
«Ми дякуємо Кабінету Міністрів України та Агентству з Розшуку та Менеджменту Активів (АРМА) за довіру.
Дякуємо Групі Нафтогаз і ТОВ «Нафтогаз Ойл Трейдинг» за відновлення роботи об’єктів та підтримку в належному стані....
"Укрнафта" має достатньо досвіду та ресурсу, щоб забезпечити ефективне управління та функціонування АЗК мережі Glusco».
За договором управління, Укрнафта зобов’язується щомісячно сплачувати до бюджету щонайменше 5 млн грн (незалежно від фінансових результатів).
«Також «Укрнафта» повинна відраховувати до державної скарбниці 85% прибутків від управління такими активами.
Нагадаю, попередній управитель заплатив державі за півроку управління лише 500 тис грн.
Тут треба пару слів сказати на адресу попереднього управителя, дочірню структуру Нафтогазу.
Колишнім управителем було зроблено вкликий обсяг роботи з перезавантаження бізнес-моделі Глуско.
Витрачені великі кошти на запуск системи АЗС.
Але настав час для створення потужної вертикально-інтегрованої компанії на паливному ринку під управлінням держави за всією довжиною технологічного ланцюга: видобуток нафти - переробка - продаж бензину та дизелю через власну мережу АЗС.
Це збільшить інвестиції у власний видобуток нафти, надходження коштів до державного бюджету та дозволить сформувати ефективну державну цінову політику на ринку палива.
Новини партнерів
Інші матеріали автора
Новини