Рубрики
МЕНЮ
0
аналітика, економіка, фінанси
Постійний автор «Ділової столиці» та інших провідних видань, лідер рейтингів медійного цитування. Має великий досвід роботи в банках та інвестиційних компаніях. Працював начальником департаменту цінних паперів, директором іпотечного центру. Багаторічний радник президента Асоціації українських банків.
Прийняти єдине правильне рішення та скласти пазл енергетичної безпеки.
Сергій Куюн досить вірно виставив акценти щодо управління мережею АЗС "Глуско", яку пов'язували із Медведчуком.
Наразі, це майно, яке знаходиться в управлінні державою (АРМА) передано в управління «Нафтогаз Ойл Трейдингом» (дочірня структура НАК «Нафтогаз України»).
Внаслідок проведених АРМА перевірок виявлено порушення договору управління цим майном:
відсутність даних щодо всіх АЗС, орендний характер управління, коли управитель замість налагодження системних процесів та планомірного розвитку АЗС, просто здає їх в оренду.
Як наслідок, держава отримала від управління цим майном жалюгідні 1,5 млн грн.
Тут можна сперечатись, чи були у Нафтогаз Ойл Трейдингу можливості для системної роботи.
Але я особисто не бачу необхідності копирсатись у минулому, адже стан управління АЗС аж ніяк не можна назвати оптимальним.
І взагалі - навіщо накидувати у Нафтогаз все підряд?
Тим більше, що в управлінні державою вже є Укрнафта зі своєю мережею АЗС.
Завтра Кабмін визначить нового управителя.
Це відбудеться внаслідок проведення спеціальної процедури відбору, тобто управителем може стати виключно компанія, яка перебуває під державним управлінням.
На сьогодні, ідеальний претендент - це Укрнафта.
Це правильно, тому що логічно.
В цій компанії вже є своя мережа АЗС, яка складається із сотень станцій, регіонально представлених по всій країні.
Саме вона може ввібрати і мережу колишнього "Глуско".
Це суттєво збільшить можливості Укрнафти щодо паливних інтервенцій на внутрішньому ринку для стримування зростання цін.
Наразі, Укрнафта продає паливо за найбільш оптимальною на ринку ціною.
А тендери ЗСУ забезпечує за ціною нижче ринку - адже компанія передана в управління МОУ.
Крім того, як компанія в державному управлінні, Укрнафта працює зараз у білу (на відміну від часів, коли вона перебувала під олігархічним контролем) та сплачує всю лінійку податків.
Тобто, заправляючи свою машину на АЗС Укрнафти, ви можете бути впевнені, що податки з ваших коштів надійдуть в бюджет.
«Глуско» підсилить ринкове позиціонування «Укрнафти» у роздрібному сегменті, адже це відносно модернізовані АЗС.
Укрнафта зараз відпрацювала ефективний алгоритм прийняття управлінських рішень, є цікаві маркетингові моделі розвитку.
Всі рішення будуть прийматись вчасно і вони будуть ефективними.
Залишилось лише завтра прийняти правильне рішення.
Новини партнерів
Інші матеріали автора
Новини