Рубрики
МЕНЮ
0
аналітика, економіка, фінанси
Постійний автор «Ділової столиці» та інших провідних видань, лідер рейтингів медійного цитування. Має великий досвід роботи в банках та інвестиційних компаніях. Працював начальником департаменту цінних паперів, директором іпотечного центру. Багаторічний радник президента Асоціації українських банків.
Перейдемо до позитивних новин.
Логістика палива - зараз, це один з пріоритетів розвитку паливних мереж в масштабах країни.
Великі нафтобази або знищені, або є потенційними мішенями для російських ракет.
Це унеможливлює їх активне використання, а отже і знижує можливості щодо перевезення палива залізницею (знову таки, дуже зручна і небезпечна для станцій і населених пунктів мішень).
Уявіть собі наслідки влучання ракети у потяг з цистернами палива.
Саме тому, акцент щодо транспортування палива зараз зміщено на перевезення бензовозами.
Війна, взагалі, формує децентралізовані системи, зокрема і у енергетичному секторі.
Саме тому, Укрнафта, яку повернули в систему державного управління, запускає у роботу свій парк бензовозів.
За повідомленнями Компанії:
"Перші власні бензовози ПАТ «Укрнафта» на дорогах України.
«Укрнафта» планує збільшити кількість власних бензовозів до 80-100 одиниць.
Перші власні бензовози ПАТ «Укрнафта» вийшли у рейс. Йдеться про 25 брендованих автопотягів.
Про це повідомив директор ПАТ «Укрнафта» Сергій Корецький на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook.
За його словами, у найближчі три місяці кількість брендованих бензовозів збільшиться до 80-100 одиниць".
Наявність свого парку бензовозів дозволить не тільки децентралізувати систему перевезень і зробити їх менш вразливими від ударів з повітря, але й дозволять Укрнафті більш ефективно проводити регіональні паливні інтервенції для підтримки пропозиції палива, задоволення ажіотажного попиту (у випадку появи) та мінімізації темпів зростання цін на пальне.
Новини партнерів
Інші матеріали автора