Рубрики
МЕНЮ
0
аналітика, економіка, фінанси
Постійний автор «Ділової столиці» та інших провідних видань, лідер рейтингів медійного цитування. Має великий досвід роботи в банках та інвестиційних компаніях. Працював начальником департаменту цінних паперів, директором іпотечного центру. Багаторічний радник президента Асоціації українських банків.
Перейдемо до позитивних новин.
Логістика палива - зараз, це один з пріоритетів розвитку паливних мереж в масштабах країни.
Великі нафтобази або знищені, або є потенційними мішенями для російських ракет.
Це унеможливлює їх активне використання, а отже і знижує можливості щодо перевезення палива залізницею (знову таки, дуже зручна і небезпечна для станцій і населених пунктів мішень).
Уявіть собі наслідки влучання ракети у потяг з цистернами палива.
Саме тому, акцент щодо транспортування палива зараз зміщено на перевезення бензовозами.
Війна, взагалі, формує децентралізовані системи, зокрема і у енергетичному секторі.
Саме тому, Укрнафта, яку повернули в систему державного управління, запускає у роботу свій парк бензовозів.
За повідомленнями Компанії:
"Перші власні бензовози ПАТ «Укрнафта» на дорогах України.
«Укрнафта» планує збільшити кількість власних бензовозів до 80-100 одиниць.
Перші власні бензовози ПАТ «Укрнафта» вийшли у рейс. Йдеться про 25 брендованих автопотягів.
Про це повідомив директор ПАТ «Укрнафта» Сергій Корецький на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook.
За його словами, у найближчі три місяці кількість брендованих бензовозів збільшиться до 80-100 одиниць".
Наявність свого парку бензовозів дозволить не тільки децентралізувати систему перевезень і зробити їх менш вразливими від ударів з повітря, але й дозволять Укрнафті більш ефективно проводити регіональні паливні інтервенції для підтримки пропозиції палива, задоволення ажіотажного попиту (у випадку появи) та мінімізації темпів зростання цін на пальне.
Новини партнерів
Інші матеріали автора
Новини