Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Facebook не може закрити групи на своєму сайті, де продаються підроблені огляди Amazon. Споживацька група Which? висунула претензії.
У червні Управління з конкуренції і ринків рекомендувало Facebook перевірити продаж підроблених оглядів через ці групи. Which? стверджував, що розкрив декілька активних груп, які набирали людей для написання фальшивих відгуків.
Facebook заявив, що він вилучив майже всі групи, про які йому повідомили, та все ще розслідує проблему.
Для свого розслідування Which? приєднався до 10 окремих груп Facebook, які шукають новобранців. За його словами, за 30 днів рекрутери додали більше 55 000 постів в групи, що пропонують безкоштовні продукти людям, які написали високо оцінені огляди на Amazon.
"Ми глибоко стурбовані тим, що [Facebook] продовжує залишати клієнтів під ризиком поганої якості або небезпечних продуктів, чому сприяють оманливі і нещирі відгуки", — сказала Наталі Хитчинс, керівник відділу продуктів компанії Which?
Хитчинс заявила, що Facebook повинен був зробити більше дій проти будь-якої групи, про яку було сказано, і бути "активним" у пошуку інших груп і їх закриття.
"Facebook повинен вжити ефективні кроки для вирішення цієї проблеми, швидко видаливши матеріал і не допускаючи його повторної обробки", — заявив старший директор СМА Джордж Лусті. "Це тільки початок — ми будемо робити більше для боротьби з фальшивими і вводять в оману онлайн-огляди".
Як повідомляло видання "Коментарі", Google змушений відступити перед європейськими конкурентами.
Новини партнерів
Новини