Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Звинувачення на адресу технологічних компаній у порушенні приватності користувачів вже давно не є чимось новим. Регулярно спалахують скандали навколо таких гігантів, як Facebook, Amazon, Google. Час від часу когось із них викривають у порушенні конфіденційності та прав користувачів.
Особливо це питання актуальне, коли йдеться про рекламу.
Тепер в калюжу сів Twitter, який передавав дані користувачів своїм рекламним партнерам
Компанія Twitter зізналася у передачі рекламним партнерам частини даних користувачів без їх згоди.
Twitter передавав стороннім компаніям код країни, інформацію про рекламу і дані про те, як він взаємодіяв з рекламним оголошеннями.
З вересня 2018 року соцмережа показувала рекламу користувачеві на основі того, який пристрій він використовує. У компанії запевняють, що паролі, адреси електронної пошти та інші особисті дані третім сторонам не відправлялися.
Передача частини даних стала можливою завдяки уразливості в мобільному додатку, який був закрита 5 серпня 2019 року.
Невідомо, скільки користувачів було зачеплено — зараз Twitter намагається встановити точні дані про це. У соцмережі також запевняють, що користувачам не потрібно міняти будь-які налаштування облікових записів.
Як повідомляє видання "Коментарі", голосовий помічник Alexa підозрюється в порушенні конфіденційності.
Новини партнерів
Новини