Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Facebook прагне проявити ініціативу в дебатах про конфіденційність в соціальних мережах, відкривши мережу спеціальних кав'ярень по всій Великій Британії. Кожне з них запропонує відвідувачам безкоштовні напої і перевірку конфіденційності, щоб допомогти зменшити занепокоєння споживачів щодо їх конфіденційності в Інтернеті.
Кафе Facebook будуть працювати з 28 серпня по 5 вересня, щоб спонукати британців взяти гору над своїм цифровим слідом, одночасно пригощаючи їх кавою.
Одне з них буде розташоване в The Attendant на Great Eastern Street, Лондон, як відповідь на опитування, показує, що 27% лондонців не знають, як персоналізувати свої параметри конфіденційності в соціальних мережах.
Ще одне кафе буде в Единбурзі, всередині Brewlab на Коледж-стріт.
Це знаменує собою останнє зусилля Facebook з відновлення моральної переваги після того, як компанія постраждала від скандалу з Cambridge Analytica і розповсюдження підроблених новин.
Цей підхід пішов за аналогічною ініціативою в Нью-Йорку в минулому році, коли гігант в області соціальних мереж відкрив магазин у трейлері на Манхеттені, де співробітники були готові приготувати гарячий шоколад, а також дати поради і брошури з викладенням позиції Facebook щодо конфіденційності.
Як повідомляє видання "Коментарі", соціальна мережа Facebook наймала сторонніх людей для розшифровки голосових повідомлень.
Новини партнерів
Новини