Пошукова система Google змінила правила закритих посилань
Компанія Google вирішила вдосконалити свою політику боротьби зі спамом
Майже 15 років тому атрибут "nofollow" був створений для боротьби зі спамом у вигляді коментарів. Він також швидко став одним з рекомендованих методів від Google для позначення рекламних або спонсорських посилань. Інтернет зробив крок далеко вперед з моменту введення "nofollow" в 2005 році, тому перед ним також стоїть завдання рухатися в ногу з часом. Саме тому, компанія Google оголосила про два нових атрибута посилань, які надають веб-майстрам додаткові способи визначити характер конкретних посилань.
Нові атрибути Nofollow:
rel = "sponsored": використовуйте спонсорський атрибут для виявлення посилань на вашому сайті, які були створені як частина реклами, спонсорства або інших компенсаційних угод.
rel = "ugc": UGC розшифровується як "вміст, створений користувачем" (User Generated Content), а значення атрибута UGC рекомендується для посилань у створеному користувачем змісті, наприклад коментарі та повідомлення на форумі.
rel = "nofollow": використовуйте цей атрибут у випадках, коли ви хочете посилатися на сторінку, але не хочете мати будь-який тип схвалення, включаючи передачу кредитного рейтингу на іншу сторінку.
Коли був представлений "nofollow", Google не врахував жодного посилання, зазначеного цим атрибутом, як сигнал для використання в алгоритмах пошуку. Зараз це змінилося. Всі атрибути посилань: спонсоровані, UGC та nofollow трактуються як підказки про те, які посилання варто розглянути або виключити з пошуку. Пошуковик буде використовувати ці підказки разом з іншими сигналами, щоб краще зрозуміти, як правильно аналізувати і використовувати посилання в пошуковій системі.
Як повідомляло видання "Коментарі", Google анонсував вихід нового ігрового сервісу.