Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Соціальна мережа Twitter вибачилася за "ненавмисне" використання адрес електронної пошти і телефонних номерів користувачів для цільової реклами.
Компанія заявила, що сторонні маркетологи, можливо, змогли зв'язатися з конкретними користувачами в Twitter за допомогою контактних даних. Це відбувалося навіть у тих випадках, якщо користувач не хотів, щоб інформація використовувалася таким чином.
У своєму зверненні керівництво Twitter заявило, що "не може з упевненістю сказати, скільки людей постраждало", але воно розуміє, що це впливає на користувачів у всьому світі. Проблема полягає в тому, що Twitter пропонує рекламодавцям систему, за допомогою якої вони можуть зіставити свою власну базу даних адрес електронної пошти клієнтів, зібрану незалежно від Twitter, з користувачами соціальної мережі, які використовують одну і ту саму адресу електронної пошти.
Фірма також заявила, що "більше не використовує номери телефонів або адреси електронної пошти, зібрані з метою безпеки або в цілях реклами".
У Twitter також не повідомили, чи сповістили комісара по захисту даних про цю ситуацію. У компанії лише підкреслили, що спілкуються з регуляторськими органами, якщо виникає така необхідність.
У відповідності з Європейським загальним регламентом про захист даних (GDPR), користувачі повинні бути поінформовані, якщо дані використовуються не для тих цілей, для яких вони призначені.
Як повідомляло видання "Коментарі", соціальна мережа Twitter заблокувала тисячі фейкових акаунтів.
Новини партнерів
Новини