Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Соціальна мережа Facebook припинить використання телефонних номерів своїх учасників у системі рекомендацій друзям в 2020 році. Ця міра була прийнята через побоювання з приводу наслідків для конфіденційності користувачів.
Користувачі можуть вибрати надсилання коду на свої мобільні телефони при вході в систему, щоб ускладнити доступ хакерам. Але Facebook визнав, що також вводить телефонні номери в систему цільової реклами та рекомендацій друзів. Компанія каже, що відмовиться від цієї практики у 2020 році. Така суть домовленостей між компанією і регуляторми.
Більшість соціальних мереж тепер пропонують двофакторну аутентифікацію — також відому як двоетапна аутентифікація — для підвищення безпеки облікового запису. Зловмисникам стає складніше проникнути в онлайн-аккаунт, тому що їм потрібен як пароль, так і одноразовий код, відправлений на мобільний телефон власника аккаунта. Але в 2018 році стало відомо, що Facebook також використовує телефонні номери для таргетингу реклами і для включення функції People You May Know, яка рекомендує потенційних друзів Facebook. Захисники конфіденційності і дослідники безпеки розкритикували соціальну мережу, заявивши, що така практика небезпечна і може підірвати довіру до двофакторної аутентифікації.
Як повідомляло видання "Коментарі", Facebook працює над власною операційною системою.
Новини партнерів
Новини