Технологічні гіганти будуть боротися з фейками про коронавірус
Facebook, Google і Twitter розповіли про вжиті заходи по боротьбі з фейками, пов'язаними з коронавірусом
Швидке поширення коронавіруса по всьому світу змушує технологічні компанії протистояти настільки ж вірусному поширенню дезінформації. Мова йде про відверту брехню та напівправду про спалах.
Facebook, Google і Twitter в останні роки по-різному боролися за те, щоб стримувати дезінформацію, особливо щодо вакцин. Тепер стовпи Силіконової долини стикаються з потенційно набагато більш серйозною проблемою, оскільки коронавірус поширюється по всьому світу, вже заразивши 2800 осіб в Китаї і вбивши щонайменше 82 громадян цієї країни.
The Washington Post повідомляє, що Facebook та інші соціальні мережі боролися з цілим рядом теорій змови, включаючи те, що уряд США таємно створив коронавірус. У понеділок Facebook підтвердив виданню, що партнерські організації в останні дні провели дев'ять перевірок фактів, що стосуються кількох справжніх і підроблених повідомлень про коронавірус. Компанія позначає неточності і знижує їх рейтинг у щоденних новинах користувачів.
У свою чергу, Twitter направляє користувачів до більш надійних джерел, коли вони шукають хештеги, пов'язані з коронавірусом. У минулому році Google допрацювала свої алгоритми, щоб запобігти появі великої кількості шкідливого контенту в результатах пошуку. Однак, як повідомляє The Washington Post, на платформі з'явилося кілька відеороликів, які рекламують сумнівну інформацію про коронавірус. Представник YouTube заявив газеті Washington Post, що компанія "вкладає великі кошти в те, щоб залучити авторитетний контент на нашому сайті та скоротити поширення дезінформації на YouTube".
Як повідомляло видання "Коментарі", в Німеччині підтвердили п'ятий випадок зараження коронавірусом.