Facebook почав боротьбу з дезінформацією навколо коронавіруса

Facebook буде видаляти підозрілі повідомлення, які обіцяють лікування або профілактику коронавіруса

Facebook посилює свої правила щодо реклами, що посилається на новий коронавірус. Це робиться для того, щоб скоротити кількість дезінформації і побоювань з приводу спалаху. Соціальна мережа тепер буде забороняти рекламу, в якій згадується про епідемію, якщо вона обіцяє вилікувати або запобігти вірусу або спробує "створити відчуття терміновості" з цього приводу.

У своїй заяві представник Facebook сказав: "Нещодавно ми запровадили політику, що забороняє рекламу, яка відноситься до коронавірусу, і створює відчуття терміновості. Наприклад, говорить про обмежену поставку лікарських засобів або гарантує лікування або профілактику". Facebook, як і інші технічні платформи, в даний час бореться з панічними розмовами і часом відвертою дезінформацією про COVID-19, яким заразилося понад 79 000 осіб у всьому світі. За останні кілька місяців 2600 з них померли.

Facebook використовує засоби перевірки фактів для сумнівних заяв і подальшого придушення їх у своїй стрічці новин. Наприкінці січня компанія оголосила, що вживає додаткових заходів по прямому видаленню неправдивої інформації про спалах хвороби, який був відзначений провідними глобальними організаціями охорони здоров'я та місцевими органами охорони здоров'я.

Тим часом користувачі Facebook звертаються до груп в соціальній мережі, щоб купувати і продавати медичні маски для обличчя оптом. Це може перешкодити медичним працівникам боротися з епідемією.

Як повідомляло видання "Коментарі", регулятори завадили Facebook запустити сервіс знайомств.