Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Представник YouTube заявив, що всі відео на платформі, які містять інформацію про коронавірус, не будуть монетизовані. Фактично, це означає, що автори каналів не можуть заробляти на цих відеороликах.
Переглянута політика YouTube буде використовуватися з обмеженою кількістю каналів, включаючи канали від сертифікованих розробників і ряда новинних партнерів. Прес-секретар Google сказав, що новинні партнери YouTube згодні відмовлятися повідомляти подробиці про епідемію коронавірусу.
В останні тижні такі технологічні гіганти, як Google, Facebook і Amazon вжили заходів проти розповсюдження інформації про матеріали, що належать до епідемії. Минулого тижня CNBC виявив численні приклади реклами Google для продуктів, які стверджують, що вони захищають від коронавіруса. На цьому тижні компанія заявила, що тимчасово заборонила рекламу медичних масок для обличчя. Інші компанії також все частіше блокують контент, пов'язаний з коронавірусом і його лікуванням, який став звичайним для брендів.
Як повідомляло видання "Коментарі", YouTube запустить функцію оплесків.
Новини партнерів
Новини