У Нідерландах почнуть курсувати водневі потяги

Французька компанія успішно завершила тестування водневих потягів на півночі Нідерландів

Нідерланди завершили випробування водневих потягів, які будуть курсувати у вихідні дні. Випробування пройшли в рамках підготовки Європейською комісією стратегії використання чистого палива. Французький виробник поїздів Alstom завершив 10-денні випробування на півночі країни між містами Гронінген і Леуварден. Голландські залізничники прагнуть слідувати за своїми німецькими колегами в роботі над впровадженням повністю водневих поїздів.

У вересні 2018 року перший у світі пасажирський локомотив з водневим двигуном покинув станцію в Нижній Саксонії і з тих пір обслуговує лінію Букстехуде-Куксгафен. В результаті з Alstom був укладений контракт на надання більшої кількості поїздів. Перший у світі пасажирський поїзд на водневих поїздах почав працювати в Німеччині 16 вересня, а міністри ЄС обговорили майбутній потенціал чистого палива на неформальному саміті в Австрії, який пройшов минулого тижня.

Успішні тести в Нідерландах наблизили голландські амбіції до реалізації. Потяги ходили на великій швидкості, але без пасажирів, а дозаправка стала можливою завдяки французькій енергетичній фірмі Engie, яка постачала зелений водень. Технологія Alstom Coradia iLint спеціально розроблена для поїздів, які не були або не можуть бути електрифіковані. Паливні елементи об'єднують водень і кисень для вироблення електроенергії, а єдиним побічним продуктом є вода. Діапазон потягів Coradia становить близько 1000 км. Це та ж саме відстань, яку дизельний поїзд може пройти між заправками. Слід зазначити, що час заправки для водневого поїзда значно менший порівняно з дизельним.

Як повідомляло видання "Коментарі", ноутбук з інформацією військового значення був проданий за безцінь.