Домашні тварини голодували через збій "розумних" годівниць

Користувачі в США і Великій Британії скаржилися, що їхні вихованці голодували більше тижня через збій "розумних" годівниць

Власники пристроїв від компанії Petnet, призначених для роздачі корму домашнім тваринам, повідомляють, що їхні вихованці залишалися голодними через збій в системі, який тривав тиждень. Пристрої компанії Petnet дозволяють власникам планувати і контролювати годування через додаток для смартфона.

Один із власників домашніх тварин написав у Twitter: "Мій кіт голодував більше тижня". Були й інші скарги з боку користувачів на проблеми в роботі устаткування. "Мої три годівниці Gen2 постійно заїдають і не роздають їжу", - повідомив ще один клієнт. Деякі користувачі висловили полегшення з приводу того, що годівниці знову почали справно працювати після короткого періоду збоїв. Фірма зіткнулася з аналогічними проблемами в 2016 році.

Коли BBC зв'язався з Petnet за його оголошеною адресою електронної пошти, електронний лист повернувся з повідомленням про помилку доставки. У Petnet є два облікові записи в Twitter. Офіційна сторінка не функціонує з 30 серпня 2019 року, але в період з 14 по 21 лютого допоміжний акаунт опублікував чотири твіти про виниклі проблеми.

Компанія повідомила: "Ми розслідуємо збій системи, який може вплинути на клієнтів, що використовують SmartFeeder (2nd Gen). Заплановані автоматичні канали будуть як і раніше подаватися в потрібний час, хоча SmartFeeders будуть відображатися в автономному режимі. Приносимо вибачення за можливі незручності".

За даними Crunchbase, американська компанія Petnet отримала фінансування у розмірі 14,9 млн доларів з моменту свого заснування в грудні 2012 року. Майже 60% з 554 відгуків клієнтів, залишених на сайті в США, дали пристроям компанії рейтинг в одну або дві зірки.

Як повідомляло видання "Коментарі", перегляд серіалів може спровокувати небажане прослуховування.