Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Власники пристроїв від компанії Petnet, призначених для роздачі корму домашнім тваринам, повідомляють, що їхні вихованці залишалися голодними через збій в системі, який тривав тиждень. Пристрої компанії Petnet дозволяють власникам планувати і контролювати годування через додаток для смартфона.
Один із власників домашніх тварин написав у Twitter: "Мій кіт голодував більше тижня". Були й інші скарги з боку користувачів на проблеми в роботі устаткування. "Мої три годівниці Gen2 постійно заїдають і не роздають їжу", — повідомив ще один клієнт. Деякі користувачі висловили полегшення з приводу того, що годівниці знову почали справно працювати після короткого періоду збоїв. Фірма зіткнулася з аналогічними проблемами в 2016 році.
Коли BBC зв'язався з Petnet за його оголошеною адресою електронної пошти, електронний лист повернувся з повідомленням про помилку доставки. У Petnet є два облікові записи в Twitter. Офіційна сторінка не функціонує з 30 серпня 2019 року, але в період з 14 по 21 лютого допоміжний акаунт опублікував чотири твіти про виниклі проблеми.
Компанія повідомила: "Ми розслідуємо збій системи, який може вплинути на клієнтів, що використовують SmartFeeder (2nd Gen). Заплановані автоматичні канали будуть як і раніше подаватися в потрібний час, хоча SmartFeeders будуть відображатися в автономному режимі. Приносимо вибачення за можливі незручності".
За даними Crunchbase, американська компанія Petnet отримала фінансування у розмірі 14,9 млн доларів з моменту свого заснування в грудні 2012 року. Майже 60% з 554 відгуків клієнтів, залишених на сайті в США, дали пристроям компанії рейтинг в одну або дві зірки.
Як повідомляло видання "Коментарі", перегляд серіалів може спровокувати небажане прослуховування.
Новини партнерів
Новини