Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Гра Diablo IV ще не вийшла, але компанія Blizzard вирішила прислухатися до думки геймерів і внести деякі оновлення.
На заході BlizzCon 2019 геймерам дали можливість випробувати демо-версію гри Diablo IV. Першопрохідці оцінили основні механіки, а також послухали коментарі розробників, які розповіли про особливості ігрового процесу Diablo IV зі сцени. Геймери вже висловили свої зауваження на форумах. І, як не дивно, розробники вирішили прислухатися до їхньої думки. Головний дизайнер систем Девід Кім анонсував пакет змін.
Розробники уточнили, що гравці зможуть вибирати "слоти" для здібностей. У демо-версії на BlizzCon 2019 такої можливості геймери не мали і вирішили, що так задумано з самого початку. Сила персонажа буде залежати від двох чинників. Природним способом персонаж буде ставати сильнішим, коли підвищуватиме власний рівень. Також буде присутній ранг умінь і талантів. Зрозуміло, на силу героя будуть впливати зброя та екіпіровка.
Розробники все ще не визначилися з системою розвитку персонажа. Невідомо, чи матиме вона кордон, або можливості героя будуть нескінченні. Творці гри планують вирішити це питання, впровадивши основну систему прокачування з кінцевим рівнем, а також нескінченну. Першу додадуть для створення почуття завершеності у гравців, а другу — для користувачів, які хочуть глибше зануритися в "эндгейм" і продовжити свої пригоди у всесвіті гри, виконуючи більш складні завдання
Розробники вже розповідали про Keyed Dungeons ("Замуровані підземелля") під час трансляції на BlizzCon, але в новому матеріалі дизайнер уточнив деякі моменти. Основна частина підземель — реальні місця в світі Diablo IV. Знайшовши ключ, персонаж також отримує інформацію про локації, про місцезнаходження монстрів, які там водяться, події та плануванні самого рівня.
Як повідомляло видання "Коментарі", геймери випробували ігровий процес Diablo IV.
Новини партнерів
Новини