Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
У зв'язку з тим, що конференції скасовуються на невизначений термін, компанії все більше покладаються на онлайнові заходи для реклами нових продуктів. Очікуючи випуску консолі наступного покоління до кінця року, очікуйте також і безліч прямих трансляцій і блогів як від Microsoft, так і від Sony, щоб спробувати розкрити все, що можуть запропонувати їх консолі.
Сьогодні Microsoft вийшла на YouTube, Mixer і Twitch, щоб дати світові краще уявлення про те, чого чекати від майбутнього випуску Xbox Series X. Зрозуміло, що останні оновлення були в основному зосереджені на консольному обладнанні, оскільки компанія намагається відрізнитися від прийдешньої PlayStation. Зрештою, консолі, швидше за все, будуть запущені через кілька тижнів.
На цей раз, однак, значну увагу було приділено іграм. Цим ранком команда Xbox продемонструвала десяток ігор, у тому числі: Assassin's Creed Valhalla (Ubisoft), Bright Memory Infinite (Playism), Call of the Sea (Raw Fury), DiRT 5 (Codemasters), Madden NFL 21 (Electronic Arts), Scarlet Nexus (Bandai Namco Entertainment), Scorn (Ebb), Chorus (Deep Silver), Second Extinction (Systemic Reaction), The Ascent (Neon Giant / Curve Digital), The Medium (Bloober Team), Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 (Paradox Interactive), Yakuza: Like a Dragon (SEGA).
Всі вищеперелічені ігри "оптимізовані для Xbox Series X", що означає, що вони можуть відтворюватися в 4K зі швидкістю 120FPS, швидше завантажуватися і використовувати трасування променів DirectX. Дев'ять з тринадцяти також використовують Microsoft Smart Delivery System, яка позбавляє користувачів від необхідності перекуповувати ігри, незалежно від того, на якій консолі вони відтворюються.
Як повідомляло видання "Коментарі", Microsoft представила ноутбук Surface Book 3 і планшет Surface Go 2.
Новини партнерів
Новини