Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Шанувальники гри Diablo критикували Blizzard за зміну стилю в третій частині серії. Геймери звикли до більш похмурої і готичної атмосфери. Вони дуже здивувалися, коли побачили Diablo III в яскравих фарбах. Але весь секрет полягає в тому, що спочатку розробники планували дотримуватися традиційного оформлення.
Сайт Purediablo виявив роботи художника Оскара Куеста, який раніше працював у студії Blizzard North, яка вже припинила своє існування. У 2005 році підрозділ займався розробкою Diablo III, і Куеста поділився скріншотами з зображеннями ранньої версії гри. Скріншоти знаходяться в мережі вже досить давно, але їх помітили тільки зараз. "У той час моделі були досить низько полігональними, і ми використовували тільки карти базових кольорів", — повідомив Оскар.
В Diablo 4 розробники з Blizzard повернулися до оригінального стилю. Персонажі виглядають більш живими і справжніми, а оточення — похмурим і навіть трохи сіруватим. Все ж на презентації геймери пораділи такому поверненню до витоків. До всього іншого Blizzard взялася за доопрацювання системи прогресії, додавши нові механіки і удосконаливши старі.
Як повідомляло видання "Коментарі", Diablo 4 отримає покращений інтерфейс і армію канібалів.
Новини партнерів
Новини