Facebook запустить нову функцію покупок у додатках
Новий додаток від Facebook має стати безкоштовним
Facebook Inc запускає новий сервіс Shops, який дозволить компаніям
показувати і продавати продукти на платформах найбільших світових соціальних
мереж, повідомив у вівторок виконавчий директор компанії Марк Цукерберг. Про
це пише Reuters.
Facebook запустив у минулому році сервіс для покупок у додатку для обміну фотографіями Instagram і додатку для обміну повідомленнями WhatsApp, щоб створити пропозиції електронної комерції. У компанії роблять ставку на те, що новий додаток буде більш зручним для бізнес-платформ.
Facebook Shops об'єднає кілька сервісів, що дозволить компаніям створити єдиний інтернет-магазин, доступний як через Facebook, так і через Instagram. Функція перевірки дозволить здійснювати покупки в додатку, а більш глибоко інтегрована функція обміну повідомленнями дозволить клієнтам спілкуватися з підприємствами через WhatsApp Messenger або Instagram Direct.
Цукерберг також заявив, що найбільша у світі соціальна мережа буде більше тісно співпрацювати з Shopify і сімома іншими платформами для онлайн-торгівлі.
Акції Facebook Shopify просіли після первісного запуску магазинів Facebook Shops, а потім відскочили після появи Lütke. Акції обох компаній виросли більш ніж на 2% у другій половині дня торгівлі США.
Додаток має бути безкоштовним, що повинно допомогти зробити його доступним і цікавим для підприємців.
"Наша бізнес-модель полягає в тому, що ми плануємо заробляти на реклам, – сказав Цукерберг. – Замість того, щоб стягувати плату з підприємств за магазини. Вони взагалі будуть робити більше ставок на рекламу, і ми в кінцевому підсумку заробимо гроші таким чином".
Facebook також розгортає інструмент для підключення програм лояльності і функцію покупок, показуючи теги продуктів під сториз, що дозволяє глядачам здійснювати покупки під час перегляду. Facebook і Instagram Цукерберга заявили, що більше 800 мільйонів людей щодня викладають в сториз в Facebook і Instagram.
Раніше "Коментарі" писали, що компанія Facebook спільно з телекомунікаційними компаніями будує підводний кабель довжиною 37 000 кілометрів для забезпечення більш швидкого інтернету в 16 країнах Африки. Довжина кабелю - майже рівна окружності Землі - зробить його одним з найдовших у світі, заявив представник компанії.