Рубрики
МЕНЮ
Виталий Войчук
Facebook Inc запускає новий сервіс Shops, який дозволить компаніям
показувати і продавати продукти на платформах найбільших світових соціальних
мереж, повідомив у вівторок виконавчий директор компанії Марк Цукерберг. Про
це пише Reuters.
Facebook запустив у минулому році сервіс для покупок у додатку для обміну
фотографіями Instagram і додатку для обміну повідомленнями WhatsApp, щоб
створити пропозиції електронної комерції. У компанії роблять ставку на те, що новий додаток буде більш зручним для бізнес-платформ.
Facebook Shops об'єднає кілька сервісів, що дозволить компаніям створити
єдиний інтернет-магазин, доступний як через Facebook, так і через Instagram.
Функція перевірки дозволить здійснювати покупки в додатку, а більш глибоко
інтегрована функція обміну повідомленнями дозволить клієнтам спілкуватися з
підприємствами через WhatsApp Messenger або Instagram Direct.
Цукерберг також заявив, що найбільша у світі соціальна мережа буде більше
тісно співпрацювати з Shopify і сімома іншими платформами для онлайн-торгівлі.
Акції Facebook Shopify просіли після первісного запуску магазинів
Facebook Shops, а потім відскочили після появи Lütke. Акції обох компаній
виросли більш ніж на 2% у другій половині дня торгівлі США.
Додаток має бути безкоштовним, що повинно допомогти зробити його доступним
і цікавим для підприємців.
"Наша бізнес-модель полягає в тому, що ми плануємо заробляти на реклам,
– сказав Цукерберг. – Замість того, щоб стягувати плату з підприємств за
магазини. Вони взагалі будуть робити більше ставок на рекламу, і ми в кінцевому
підсумку заробимо гроші таким чином".
Facebook також розгортає інструмент для підключення програм лояльності
і функцію покупок, показуючи теги продуктів під сториз, що дозволяє глядачам
здійснювати покупки під час перегляду. Facebook і Instagram Цукерберга заявили,
що більше 800 мільйонів людей щодня викладають в сториз в Facebook і
Instagram.
Раніше "Коментарі" писали, що компанія
Facebook спільно з телекомунікаційними компаніями будує підводний
кабель довжиною 37 000 кілометрів для забезпечення більш швидкого інтернету в 16
країнах Африки. Довжина кабелю — майже рівна окружності Землі — зробить його одним з найдовших у світі, заявив
представник компанії.
Новини партнерів
Новини