Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Роботів для повсякденного життя називають сервісними — і вимоги до них набагато жорсткіші, ніж до промислових маніпуляторів. Створити нове покоління гнучких і безпечних помічників японській компанії допоможе Preferred Networks.
Поки японці не перетворилися в кіборгів, для уряду однією з найважливіших технологій залишається "звичайна" робототехніка. Причому на тлі старіння нації країна націлена на широке впровадження — не тільки на виробництві, на складах і в лікарнях, але і в побуті. Тепер до тренду підключається Toyota, яка оголосила про спільну розробку так званих сервісних роботів разом з ІІ-компанією Preferred Networks.
Toyota підкреслює, що для поширення роботів в будинках і громадських просторах — тобто непідготовлених спеціально приміщеннях — залишається подолати чимало труднощів.
На першому етапі взаємодію буде побудовано навколо тест-драйву роботів, які Toyota бачить в якості компаньйонів для престарілих — Human Support Robots. Близько десятка візьме в оренду Preferred Networks і протягом двох років видасть рекомендації про те, як і що можна поліпшити.
HSR вже "працюють" в 49 різних організаціях, але більшість з них — лікарні та реабілітаційні центри. У Toyota сподіваються, що досвід Preferred Networks у машинному навчанні зробить роботів кориснішими.
Тору Нишикава, голова Preferred Networks, покладає на це партнерство великі надії: "HSR — видатна роботизована платформа... Беручи участь у спільних дослідженнях і розробках з Toyota, ми сподіваємося прискорити розробку функцій, необхідних для роботів в людському середовищі. Наша мета — вперше у світі реалізувати практичне впровадження сервісних роботів".
У прес-релізі згадується і спільна розробка роботів наступного покоління, але лише в загальних словах. Вказана лише головна для них характеристика: "Навчатися у звичайних життєвих ситуаціях і виконувати широке коло завдань".
Новини партнерів
Новини