Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
З 10 по 15 вересня 2019 року в Міжнародному центрі пересувань МАА у Франкфурті Німецький аерокосмічний центр вперше представить прототип свого міського модульного транспортного засобу (UMV). Цей інтелектуальний, модульний електричний міський автомобіль об'єднує дослідження DLR в області автоматизованого і мережевого водіння, рухових технологій, проектування і конструкції транспортних засобів, керування енергоспоживанням і мехатроніки шасі. Подальші виставки на стенді DLR пояснять, як автоматизоване керування може бути протестоване з використанням високотехнологічної тестової інфраструктури і як мобільна поведінка може бути записана швидко і ефективно за допомогою смартфонів.
"У IAA New Mobility World дослідження транспорту DLR будуть демонструвати перспективні рішення, які дозволять людям більш зручно добиратися до місця призначення, одночасно економлячи ресурси, такі як простір, час і енергія. Ідеї, представлені на нашому стенді, є одночасно джерелом натхнення і завданням для формування мобільності майбутнього сьогодні", — пояснює Карстен Леммер, член виконавчої ради DLR з енергетики і транспорту.
Щоб швидко і з мінімальними витратами впровадити інновації у сфері мобільності на дорогах, дослідники DLR повністю переосмислили міський автомобіль майбутнього. Вимоги до такого транспортного засобу строгі і різноманітні. Він повинен бути автоматизований і мати електричне живлення, відповідати високим стандартам безпеки, бути зручним і в той же час гнучким і ефективним у виробництві.
"Ключовим словом концепції UMV є модульність, яка виходить далеко за рамки заснованих на платформі методів конструювання, використовуваних в даний час в автомобільній техніці", — говорить Марко Мюнстер, дослідник DLR і керівник проекту UMV.
Всі вісім різних варіантів сімейства UMV побудовані на загальній основі. Довжину підлогового модуля можна регулювати, а передній і задній модулі є загальними для всіх варіантів. Центр автомобіля змінюється в залежності від передбачуваного використання. Використання багатокомпонентної конструкції та функціональної інтеграції гарантує, що конструкція кузова всіх варіантів оптимально адаптована до електричної тяги і забезпечує високий рівень безпеки при зіткненні. Складна загальна система управління енергоспоживанням координує та спрямовує потоки енергії в салоні, акумуляторі і електродвигуні для оптимальної робочої стратегії.
Як повідомляло видання "Коментарі", Ілон Маск зіллє воєдино мозок людини і комп'ютер.
Новини партнерів
Новини