Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
McDonald's збирається замінити людей на голосову технологію в проходах "МакАвто" і на мобільних додатках у США.
Мережа ресторанів швидкого харчування сподівається, що технологія AI зробить процес замовлення більш ефективним, підвищить якість обслуговування і зменшить витрати на персонал.
Мережа ресторанів McDonald's впроваджує технологію з допомогою стартапу Apprente, який спеціалізується на обслуговуванні клієнтів, консультації та прийомі замовлень. Стартап був придбаний на цьому тижні.
Цей крок викликав занепокоєння працівників, чия робота може більше не знадобитися в результаті автоматизації та нових технологій. На думку аналітиків Oxford Economics, до 2030 року до 20 мільйонів робочих місць в обробній промисловості можуть бути замінені роботами.
Але представники не всіх професій опиняться за бортом: McDonald's планує розширити свою нещодавно створену команду McD Tech, найнявши більше інженерів і спеціалістів по обробці даних.
У березні компанія інвестувала кошти в технологію, яка могла б автоматично змінювати окремі панелі меню для проходу "МакАвто", в залежності від таких факторів, як погода. Наприклад, автоматично пропонуючи морозиво McFlurry у спекотні дні або повідомляючи клієнтам, які страви користуються популярністю в цьому конкретному ресторані.
Як повідомляло видання "Коментарі", голосовий помічник Siri навчився зав'язувати шнурки.
Новини партнерів
Новини