Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
По мірі того, як все більше і більше людей використовують повітряний транспорт для далеких поїздок, викиди вуглецю від літаків стають справжньою проблемою. В даний час близько 2,5 відсотків загальних глобальних викидів CO2 припадає на літаки, і це число зростає. Передбачається, що до 2050 року вони будуть нести відповідальність за 5 відсотків світового вуглецевого бюджету — це 43 гігатонн забруднення, суміш CO2 і оксидів азоту. Джерелом всього цього є, звичайно, паливо, спожите повітряним судном.
Щоб вирішити цю проблему, Технологічний університет Делфта (TU Delft) оголосив, що він співпрацює з KLM Royal Dutch Airlines в напрямку розробки літака нового типу, який отримав назву "Flying-V". Це було насправді дітище берлінського студента Університету Юстуса Бенада, розроблене під час роботи над дисертацією. План полягає в тому, щоб дебютувати літаючу модель і показати повнорозмірну секцію кабіни в рамках святкування 100-річчя KLM в жовтні. Flying-V буде використовувати на 20 відсотків менше палива, ніж найсучасніший літак Airbus 350.
Flying-V, як випливає з його назви, має форму букви алфавіту. Це дійсно суцільне крило, без центрального фюзеляжу. Пасажирські кабіни, вантажний відсік і паливні баки перебувають в обох крилах Flying-V. Розмах крил літака буде таким же, як у Airbus 350, хоча його довжина приблизно на 20 метрів менше. Тим не менш, Flying-V буде вміщати таку ж кількість пасажирів: 314. Він також буде мати гасову паливну ємність — 160 м3. Менший загальний розмір літака буде мати менший аеродинамічний опір.
В даний час команда зайнята розробкою внутрішньої конструкції на повнорозмірному макеті, спеціально побудованому на території Делфтського університету. Перший політ Flying-V приурочений до 100-річчя компанії KLM і повинен відбутися в цьому році.
Як повідомляло видання "Коментарі", компанія Stratasys створила 3D-принтер для друку органів.
Новини партнерів
Новини