Соціальна мережа Twitter заборонить політичну рекламу

Інтернет-реклама створює ризики для політики, вважає засновник Twitter Джек Дорсі

У соціальній мережі Twitter з наступного місяця більше не буде політичної реклами. Про це заявив засновник соцмережі Джек Дорсі.

"Ми вважаємо, що політичний вплив потрібно заслужити, а не купувати", - написав він.

Заборона набуде чинності з першого листопада.

Як вважає Джек Дорсі, в компанії не хочуть, щоб політичні рішення людей були скомпрометовані таргетованої рекламою.

"Інтернет-реклама створює ризики для політики, так як з її допомогою можна вплинути на голоси виборців, а отже, і на мільйони людей", - пояснив Дорсі.

 Як повідомляло видання "Коментарі", соціальна мережа Twitter раніше заблокувала тисячі фейкових акаунтів.За інформацією мережі, облікові записи були використані для неправдивої пропаганди.