Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Компанія Amazon повідомила, що представила безкоштовну версію сервісу потокової передачі музики Amazon Music, який підтримується рекламою. Компанія Amazon заявила, що всі користувачі її музичної програми на iOS і Android в США, Великій Британії та Німеччини зможуть безкоштовно користуватися аудіострімінгом.
Компанія взяла на озброєння конкуруючу технологію Spotify, яка має майже 140 мільйонів користувачів безкоштовної версії. Spotify, найпопулярніший у світі сервіс потокової передачі музики, пропонує модель "freemium", яка включає безкоштовну версію з рекламною підтримкою і платну версію без реклами за ціною 9,99 доларів в місяць.
Amazon пропонує платні плани для свого музичного сервісу, починаючи з $ 9,99 на місяць. Це також є частиною його основного пакету. У вересні компанія запустила безкоштовну версію свого музичного сервісу для користувачів Alexa на пристроях Echo.
Втім, створення Amazon Music не загрожує платним сервісам підписки, таким як Spotify, преміум-рівень Pandora або Apple Music, оскільки безкоштовний сервіс Amazon має набагато менший каталог. Він також не настільки просунутий з точки зору своєї технології персоналізації, яка підтримує такі речі, як Spotify Discover Weekly та інші користувальницькі списки відтворення. Ця технологія користується великою популярністю серед меломанів. Саме завдяки їй вони вибирають один потоковий сервіс замість іншого.
Компанія Apple пропонує в Apple Music платну підписку тільки за 9,99 доларів в місяць і становить майже п'яту частину ринку платного потокової передачі музики, згідно Counterpoint Research. Акції Amazon зросли майже на 0,5%, у той час як акції конкурента Spotify впали приблизно на 5%.
Як повідомляло видання "Коментарі", Amazon оскаржить угоду між Microsoft і Пентагоном.
Новини партнерів
Новини