Компанія Google має намір контролювати політичну рекламу
Google буде видаляти політичну рекламу, яка міститиме дезінформацію
Компанія Google більше не буде дозволяти політичним кампаніям орієнтувати рекламу на людей, виходячи з їх передбачуваних політичних переконань. Кампанії також не зможуть зіставити власну базу даних потенційних виборців з користувацької базою Google, щоб орієнтувати користувачів на різні платформи, такі як YouTube і Google Search.
Така політика почне діяти у Великій Британії "протягом тижня", а потім пошириться на інші країни. У Google також додали, що пошукова система вжиє заходів щодо заяв в рекламі, які явно вводять в оману. Таке рішення викликало суперечки з керівництвом Facebook. Марк Цукерберг заявив, що соціальна мережа не буде перевіряти правдивість реклами політичних кандидатів чи кампаній. Тим часом Twitter заявив, що повністю заборонить політичну рекламу. Нова політика Google ставить компанію десь посередині, пропонуючи неконтрольований підхід, при якому контролюється тільки найочевидніша дезінформація.
"Ми визнаємо, що активний політичний діалог є важливою частиною демократії, і ніхто не може розумно засудити кожну політичну вимогу, зустрічний позов і інсинуацію. Тому ми очікуємо, що кількість політичних оголошень, щодо яких ми вжиємо заходів, буде дуже обмеженою", - заявив Скотт Спенсер, глава Google з управління продуктами для Google Ads, у своєму блозі.
Будь-які дії, вжиті проти реклами, яка вважається такою, що порушує політику компанії, будуть реєструватися в розділі звіту про прозорість Google. Докладна інформація про видалені оголошення буде відображатися на сторінці, але не сама реклама. Google заявив, що ці дані залишаться завантажуваними, щоб їх можна було незалежно аналізувати. Політична реклама становить відносно невелику частину загальних доходів Google від реклами, яка в 2018 році склала 116 мільярдів доларів. Наприклад, з березня 2019 року, за даними Google, на політичну рекламу у Великій Британії було витрачено всього 171 250 доларів.
Як повідомляло видання "Коментарі", Google створила власний додаток для обміну повідомленнями.