Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Компанія Samsung Electronics і MSC Cruises були нагороджені за кращий загальний досвід роботи з клієнтами від Daily DOOH, провідного галузевого видання, в знак визнання їх видатних інновацій в області цифрової реклами.
Samsung надала інтерактивні сенсорні екрани, цифрові рекламні вивіски і більше 2400 телевізорів в салоні для MSC Grandiosa, останнього і найбільшого флагмана MSC Cruises, в рамках свого багаторічного партнерства з компанією. MSC Cruises запустила цифрову екосистему MSC for Me в 2017 році, щоб надати своїм гостям новітній досвід круїзів.
Головним досягненням проекту є його внутрішня набережна, центральний соціальний центр корабля, де на стелі встановлений замовний 93-метровий вигнутий світлодіодний дисплей Samsung IF040H-D. Дисплей був динамічно розроблений для створення вражаючої атмосфери у всі часи. Він демонструє дивовижні візуальні подання три рази в день.
"Найдовше світлодіодне небо — це одна з унікальних особливостей наших кораблів покоління Meraviglia, в тому числі MSC Grandiosa, для створення унікального досвіду для наших гостей", — сказав Лука Пронзати, директор з бізнес-інновацій в MSC Cruises. "Ми працювали разом з Samsung над створенням цього ключового елемента багатофункціонального простору з використанням найсучасніших технологій. Це допомагає створювати різну атмосферу протягом дня і ночі, а також грає ключову роль в розважальному розкладі корабля з його серією неймовірних шоу".
Як повідомляло видання "Коментарі", Samsung представить нові бюджетні смартфони в цьому році.
Обговорення
Новини партнерів
Новини