У Ванкувері електролітак здійснив успішний комерційний політ
Гідролітак з повністю електричним приводом злетів у Ванкувері з шістьма пасажирами на борту
Гідролітак з повністю електричним приводом здійснив політ у Ванкувері, Канада. В коротких випробувальних польотах, які були організовані компаніями Harbor Air і MagniX, брав участь літак, оснащений електродвигуном, з шістьма пасажирами. Компанії заявили, що це був перший крок до створення "першого в світі повністю електричного комерційного флоту".
Використання електрики може допомогти скоротити викиди вуглекислого газу в авіаційному секторі, який є найвищим джерелом забруднення навколишнього середовища. В польоті брав участь літак DHC-2 De Havilland Beaver з шістьма пасажирами і 750-сильною (560 кВт) силовою установкою magni500. Австралійська компанія MagniX, запущена на Паризькому авіасалоні на початку цього року, заявила, що її рухова установка спрямована на те, щоб забезпечити "чистий і ефективний спосіб живлення літаків". Канадський оператор гідролітаків Harbour Air сподівається електрифікувати весь свій парк до 2022 року, якщо він отримає сертифікати безпеки і відповідний дозвіл.
Перехід на електричні двигуни розглядається як один із способів скорочення викидів парникових газів в авіаційному секторі. Це відбувається на тлі зростаючої стурбованості суспільства з приводу забруднення навколишнього середовища від польоту. У Великій Британії авіація стане найбільшим джерелом викидів до 2050 року.
Тим не менш, електричні літаки, які можуть подорожувати на великі відстані, залишаються проблемою для сектора. Електричні двигуни, генератори, розподільники живлення і системи управління розвивалися швидкими темпами, а технологія акумуляторів - ні. За даними AFP, літак, подібний до того, який літав у Ванкувері, міг пролетіти тільки близько 160 км (100 миль) від літієвої батареї.
Як повідомляло видання "Коментарі", Китай представив власний електролітак RX4E.