Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Компанія Facebook відступає від своїх попередніх планів продажу площ для оголошень всередині надзвичайно популярного сервісу обміну повідомленнями WhatsApp.
У спеціальному звіті йдеться, що Facebook, як і раніше, планує інтегрувати додатки в WhatsApp з допомогою функції Status, однак поки додаток залишиться без реклами. Після того, як Facebook придбав WhatsApp у 2014 році (вартістю близько 22 мільярдів доларів), Ян Кум і Брайан Актон, співзасновники програми, покинули компанію через конфлікти, пов'язані з рекламою і конфіденційністю.
У звіті відзначається, що в даний час Facebook планує зосередитися на функціях, які "дозволять компаніям спілкуватися з клієнтами та організовувати ці контакти". За словами Кума і Актона, це може послабити наскрізне шифрування WhatsApp. Після розформування команди і написання коду для WhatsApp, зусилля з інтеграції реклами в WhatsApp "заморозилися", але "в якийсь момент компанія планує представити рекламу у Status".
Як повідомляло видання "Коментарі", Facebook вимагають відставки генерального директора компанії.
Новини партнерів
Новини