Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Китайський виробник смартфонів OnePlus представив оновлену візуальну ідентифікацію компанії, в тому числі оновлений логотип. Оновлення відзначають найбільш суттєві зміни в бренді OnePlus з моменту заснування компанії у грудні 2013 року. Логотип представляє нову криволінійну "1", яка легше читається при налаштуванні ваги логотипу для кращого загального балансу.
Знак "+" також був збільшений і став більш помітним у знак визнання спільноти OnePlus, яка відіграла ключову роль у триваючому успіху компанії. "OnePlus не змінює того, хто ми є, але посилює те, що ми відстоюємо, — істинний дух девізу "ніколи не погоджуйтеся", — сказав Матс Хаканссон, глобальний креативний директор OnePlus.
Візуальна ідентифікація супроводжується свіжою колірною палітрою, яка центрується на іконічному червоному OnePlus, за яким слідує оновлена вторинна палітра блакитного, зеленого, пурпурового, індиго і жовтого кольорів, щоб зробити дизайн і активи компанії більш яскравими і живими. Новий шрифт також покращує читабельність і полегшує очі, йдеться в заяві компанії. "Жодна деталь не є надто малою. Починаючи з тисяч користувальницьких точок даних, команда прийшла до нової цілісної візуальної мови, натхненною безпроблемною філософією OnePlus", — сказав Хаканссон.
Як повідомляло видання "Коментарі", OnePlus представить смартфон із зникаючою камерою.
Новини партнерів
Новини