Як пандемія впливає на онлайн-продажі в Україні та світі
Необхідність постійно перебувати вдома спонукала більшість людей замовляти послуги та товари онлайн
Партнер по роботі з клієнтами компанії Nielsen Олександр Іванов висловив свою думку про зростання кількості онлайн-замовлень в Україні та світі, а також про наслідки пандемії для галузі рітейлу і e-commerce.
Пандемія вірусної інфекції COVID-19 стала глобальним викликом. Вона вже змінила настрої споживачів і технології продажів у всьому світі. 41% опитаних жителів українських міст з населенням 50 000 і більше осіб стверджують, що у них є досвід замовлення доставки їжі онлайн. При цьому 9% стали користуватися доставкою частіше протягом останнього тижня в зв'язку з оголошенням карантину на території країни.
Це співвідноситься із загальним трендом в країнах, які вже постраждали від коронавіруса. Наприклад, кількість продажів онлайн зросла в таких країнах як Франція, Італія, Іспанія, Австралія. Також збільшилася потреба в послугах з доставки їжі.
Придбання їжі онлайн, в свою чергу, збільшує трафік і частоту здійснення покупки, а також стає стимулом для розвитку сервісів підписки з метою регулярного поповнення запасів. Крім того, програми, які зможуть адаптувати вибір продуктів харчування до актуального стану здоров'я споживача, також будуть вельми популярні і знайдуть своїх клієнтів.
Можна відзначити ще одне важливе наслідок пандемії коронавіруса для рітейлу та виробників. Незважаючи на те, що поки ще рано оцінювати повну картину, вже зараз слід замислитися про можливості для локальних виробників, які з'являються у зв'язку з особливостями карантину. Це особливо важливо для молочних продуктів, напоїв, заморожених продуктів та кондитерських виробів в різних регіонах Європи.
Як повідомляло видання "Коментарі", Всесвітньовідомий музичний фестиваль пройде в онлайн-форматі