Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Скарбник Австралії доручив наглядовому органу цієї країни створити кодекс поведінки для Facebook і Google, який змусив би технологічних гігантів платити австралійським медійним компаніям за використання їх вмісту. Про це повідомив портал ABC News (AU). Австралійська комісія з конкуренції та захисту прав споживачів (ACCC) працювала над розробкою добровільного кодексу поведінки, але попередила австралійське уряд, що "навряд чи" отримає добровільне угоду з питання оплати контенту.
ACCC працював над кодексом в рамках серії рекомендацій з свого опитування цифрових платформ 2019 року. Звіт по цьому запиту виявив — у доповнення до проблем конфіденційності в Австралії Google і Facebook отримують велику частку доходів від онлайн-реклами, хоча більша частина їх вмісту надходить від медіа-організацій, заявив скарбник Джош Фріденберг.
У звіті містився заклик до добровільного кодексу, який вимагав би від компаній вести переговори з новинними ЗМІ про те, як платити за їх контент, і інформував медійні компанії про зміни алгоритму, які можуть вплинути на ранжування онлайн-контенту. Обов'язковий код, який ACCC зараз пише, буде включати штрафи та визначати, який контент буде включений, згідно з ABC.
Газети та ЗМІ Австралії сильно постраждали від економічного спаду через пандемію коронавіруса, повідомляє Guardian. Великі австралійські медійні компанії скоротили співробітникам заробітну плату, а кілька газет зупинили виробництво через різке зниження доходів від реклами. Представник Google заявив виданню The Verge, що компанія працює з лютого більше ніж з 25 австралійськими видавцями, щоб внести свій внесок у добровільний кодекс поведінки у відповідності з графіком ACCC.
Як повідомляло видання "Коментарі", Google заблокувала мільйони листів про коронавірус.
Новини партнерів
Новини