Рубрики
МЕНЮ
Павел Зинченко
Інженери Стенфордського університету в Каліфорнії взяли бездротову систему зарядки для переміщення електромобілів з лабораторії і адаптували її для використання в реальних умовах.
Три роки тому інженер-електрик з Стенфорда Шэнхуэй Фан і Сід Ассававоррарит, аспірант, створили першу систему, яка може бездротовим способом заряджати рухомі об'єкти незалежно від відстані, використовуючи техніку квантової механіки. Тим не менш, це було тільки 10-відсоткова швидкість передачі енергії. Тепер обидва дослідники розробили підсилювач з перемиканим режимом і схему зворотного зв'язку, яка може забезпечити ефективність передачі 92%.
Прототип може передавати по бездротовій мережі 10 Вт електроенергії рухомого приймача на відстань до 62 см, але немає ніяких фундаментальних перешкод для розширення системи для передачі десятків або сотень кіловат, які знадобляться машині, каже Фан, і передача займає всього кілька мілісекунд. Єдиним обмежуючим фактором буде те, наскільки швидко автомобільні акумулятори або суперконденсатор можуть поглинати енергію.
У конструкції використовується імпульсний підсилювач з струмовим зворотним зв'язком симетричного ланцюга контролю парності. Симетрія часу і парності гарантує, що ефективний опір навантаження на підсилювачі з перемиканим режимом залишається постійним, що дозволяє підсилювачу підтримувати високу ефективність, незважаючи на зміну відстані передачі.
За словами дослідників, на даному етапі технологія може бути використана для промислових роботів і навіть повітряних безпілотників, оскільки більш вигідно вбудовувати зарядні пристрої у виробничі цехи або на даху, ніж на довгі відрізки шосе. Це дозволить безпілотнику парити над дахом, щоб перезарядитися.
Як повідомляло видання "Коментарі", в Австралії представили інноваційний військовий безпілотник.
Новини партнерів
Новини