Американський виробник електроскутерів розорився через рекламу в Facebook
Виробництво електроскутерів Unicorn припинилося через занадто великі витрати на ракеламу в Facebook
Запуск електричного скутера Unicorn закривається після того, як компания витратила занадто багато грошей на рекламу в Facebook. Клієнти, які встигли зробити передзамовлення, отримали електронний лист від засновника Ніка Еванса. У ньому повідомлялося, що він "дуже шкодує" і намагається продати активи Unicorn, щоб запропонувати часткове відшкодування.
Згідно з даними The Verge, компанія з Техасу продала всього 350 своїх приміських скутерів вартістю 699 доларів. У них максимальна швидкість 15 миль в годину і діапазон 15 миль. Портал Crunchbase повідомив, що Unicorn зібрав всього 150 000 доларів.
Причина невдачі стартапа полягала в тому, що витрати на "рекламу в Facebook і Google, платежі за кредитами та інші витрати" витрачаються за рахунок коштів компанії швидше, ніж очікував Еванс. "Велика частина доходу пішла на оплату реклами в Facebook для залучення трафіку на сайт. На жаль, вартість реклами була занадто висока, щоб побудувати стійкий бізнес", - повідомляється в електронному листі.
Компанія не публікується в Facebook або Instagram з 20 червня. Однак чотири тижні тому на своєму веб-сайті вона опублікувала повідомлення про те, що 15 грудня вона відправить скутери. При цьому компанія обіцяла, що клієнти будуть отримувати свої замовлення до Різдва і Хануки.
Як повідомляло видання "Коментарі", німецька компанія BigRep представила 3D-друкований електромобіль.