IKEA випустили "найінстаграмніший" товар
Розробники об'єднали свої старі хіти
Представники шведської компанії IKEA регулярно поповнюють асортимент новинками, які, здавалося б, створені для збору лайків в Instagram. Але власна "Камасутра" та незвичайні іграшки для дітей виявилися лише розминкою, адже днями бельгійський підрозділ IKEA представило по-справжньому "інстаграмний" товар.
Хитрі розробники вирішили, що найкращий спосіб створити щось нове — це об'єднати свої старі хіти. Спільно з креативним агентством Ogilvy Social.Lab компанія випустила продукт Müpolash, в якому поєднуються фірмові чашка, лампа, полка і горщик для квітів IKEA. Ці елементи були обрані не просто так, а тому, що окремо вони вважаються найбільш популярними товарами в соцмережах.
Новинка виготовлена з 100% біорозкладаного матеріалу і надрукована на 3D принтері. Побачити її можна на виставці в Музеї дизайну в Генті. Крім того, компанія випустила ще 4 екземпляри, які можна виграти в конкурсі. Для участі необхідно сфотографувати один з 4 найбільш популярних товарів компанії у себе в будинку з AR фільтром MÜPOLASH і розмістити знімок в соцмережах. Автори найкращих фото отримають у подарунок незвичайний товар.
маска з сумками Jacquemus.