Рубрики
МЕНЮ
Виталий Войчук
Будь-який бренд прагне створити собі позитивний імідж, а для цього йому необхідно придумати цікавий логотип, який не тільки приверне увагу клієнта, але і запам'ятається йому. А ви знали, що багато світових компаній взяли для своїх логотипів реальні місця?
Замок Нойшванштайн (Німеччина)
Романтичний замок баварського короля Людвіга II вважається одним з найпопулярніших місць на півдні Німеччини. У 1985 році цей замок опинився на логотипі всесвітньо відомої корпорації Walt Disney, а все тому, що американський підприємець і засновник компанії Уолт Дісней був зачарований цією пам'яткою.
Замок Юссе (Франція)
У 2006 році логотип "Disney" вирішили оновити: зробити вище, красивіше і об'ємніше. Натхнення художники черпали з французьких замків і, зокрема, замку Юссе. Саме він став палацом Попелюшки в однойменному мультфільмі.
Гора Маттерхорн (Швейцарія/ Італія)
Маттерхорн є популярним об'єктом альпінізму в Альпах. Щорічно кілька тисяч людина намагаються зійти на вершину. А ви знали, що саме цю гори використовує в своєму логотипі виробник швейцарського шоколаду Toblerone? Є думка, що вершина гори надихнула творця на незвичайну форму самого шоколаду.
Міст "Золоті ворота" (США)
Цей міст — справжній символ і візитна картка Сан-Франциско. Виявляється, що американська компанія Cisco, яка є світовим лідером в області інфокомунікаційних технологій, використовувала його для свого логотипу.
Долина Шамоні (Франція)
Французька бренд мінеральної води Evian використовував для свого логотипу долину Шамоні, в околицях якої є кілька джерел. Саме там і розливається по пляшках відома на весь світ вода.
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, які туристичні місця поплатилися за свою популярність.
Новини партнерів
Новини