Рубрики
МЕНЮ
Светлана Шкурупий
Французький будинок моди Hermes вперше за історію свого існування вирішив випустити на ринок декоративну косметику. Бренд вже представив лінійку губних помад зі змінними картриджами. Про це повідомляється на сторінці компанії в Instagram.
Відомо, що розробникам знадобилося два роки для того, щоб запустити цю лінію помад, адже вона продумана до найдрібніших деталей. Представники бренду заявили, що на ринку косметичних засобів є досить сильні гравці, тому вони вирішили створити щось особливе, щоб зайняти своє місце серед лідерів.
Отже, нова лінійка помад під назвою "Rouge Hermès" буде включати 24 різних відтінки, з матовим і глянсовим покриттям. При створенні засобів майстри надихалися своєю продукцією: знаменитими сумками "Kelly" і "Birkin", які знайшли відображення в текстурах. Палітра ж помад навіяна забарвленнями шовкових хусток Hermès.
Новинка коштуватиме 67 доларів, а змінний картридж – 42 долара. Три додаткових відтінки будуть запускатися кожен сезон за 72 долара. Новинки надійдуть у продаж в березні 2020 року.
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, як правильно обрати губну помаду.
Новини партнерів
Новини