Рубрики
МЕНЮ
Ростопира Наталья
Всесвітньо відома італійська марка модного одягу і взуття Dolce & Gabbana презентувала новий кампейн, натхненний творами одного з видатних представників епохи бароко Пітера Пауля Рубенса. Дизайнери бренду створили бодіпозитивну рекламну кампанію за мотивами картин живописця. Варто відзначити,що речі з нової жіночої колекції будуть доступні до розміру XXL.
Відомо, що в ролі фотографа реклами виступила відома модель Німа Бенаті. До речі, дівчина раніше вже співпрацювала з брендом Dolce & Gabbana. Примітно, що головними героями лукбуків стали як бодіпозитивні моделі жінки і чоловіки, так і "стандартні" для фешн-індустрії. Так, для кампейна позував і перший манекенник plus-size Зак Міко. У 2016 році він підписав контракт з міжнародним агентством IMG Models. У рекламній кампанії також знявся і чоловік-модель Сімон Бредаріол.
Раніше портал "Коментарі" повідомляв, що Maison Margiela представили кросівки у вигляді копит.
Новини партнерів
Новини