Рубрики
МЕНЮ
Светлана Шкурупий
Відома французька компанія Études вирішила порадувати своїх покупців новинкою і представила капсульну колекцію одягу у співпраці з Вікіпедією. Про це повідомляється на офіційній сторінці бренду в Instagram.
Нова лінійка одягу покликана показати, що Вікіпедія — не просто технологія, а частина повсякденної культури, яка примножує знання. Французький бренд Études допоміг зробити онлайн-енциклопедію частиною моди і перетворити інформацію в гарний і стильний одяг.
Відомо, що модний бренд в кожному зі своїх напрямків робить ставку на інновації та експериментальні рішення. Ця капсульна чоловіча колекція присвячена темі стирання кордонів, у тому числі і тих, які блокують доступ до знань.
У колекцію увійшли сорочки, худі, футболки, шорти та інший одяг, прикрашений принтами у вигляді скринштів з Вікіпедії. Також вироби доповнені логотипами енциклопедії та загальним логотип колаборації — літерами WÉ.
Придбати новинки можна на сайті модного бренду. Частину зароблених грошей перерахують фонду онлайн-енциклопедії.
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, що Balenciaga випустили одяг з коалами для збору грошей.
Новини партнерів
Новини