Tiffany & Co. випустили колекцію товарів для дому
Tiffany & Co. представили товари в біло-мятному кольорі
Легендарна американська компанія Tiffany & Co. представила нову колекцію аксесуарів для дому, які об'єднані знаковим кольором бренду - м'ятним.
Популярний бренд вирішив підтримати своїх покупців під час карантину, оголошеного через коронавирусну інфекцію, і представив "домашні" предмети, щоб зробити перебування в чотирьох стінах більш приємним і комфортним.
У новій колекції Tiffany & Co. з'явилися аромати для дому в форматі свічок - великого розміру і travel-версія, щоденники в шкіряних обкладинках, конверт з м'ятним подкладом для листування з близькими на карантині, а також кілька нових варіантів чашок для чаю чи кави - з м'ятними краплями або виконані в техніці "колор-блок". Вартість чашок стартує від 80 доларів, тарілки коштують від 55 доларів, а придбати щоденник можна за 200 доларів.
Нагадаємо, що компанія Tiffany & Co. спеціалізується на ювелірних виробах, канцелярському приладді, парфумерії та аксесуарах.
Раніше видання "Коментарі" повідомляло, французький будинок моди Louis Vuitton випустив "карантинну" колекцію товарів.